B.A. Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #361 Del Skrevet 13. januar 2010 Har prøvd å skrive her mange ganger idag, men ikke fått det til. Er ikke bare at jeg er dårlig av cellegiften, for det er jeg, men jeg føler meg tom. Som om noen har sugd ut alt av meg og etterlatt meg i veikanten. Jeg føler meg skyldig, siden jeg kanskje blir frisk snart. Overlevelsesskyld kaller de det... Har alle de andre cellegiftsplagene i tillegg. Har spydd no veldig det siste døgnet, alt er vondt. Er sliten, men ikke trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lancelot Skrevet 13. januar 2010 #362 Del Skrevet 13. januar 2010 Noen ganger så blir man tom, tom for ord, tanker, meninger. Det er en god ting, slik at du kan slappe av, fokusere kun på deg selv og det kroppen din sier til deg. Du skal slippe å tenke så mye når du er fysisk og psykisk sliten, cellegiften jobber hardt med kroppen din nå, den gjør alt den kan for å ta knekken på de cellene du ikke skal ha der. Du lever i nuet, du kan ikke komme bort fra det cellegiften gjør med deg akkurat nå, smertene og ubehaget, oppkast og skyldfølelse. Det er ikke du som gjør dette, det er giften. Jeg er imponert over at du klarer å skrive i det hele tatt, jeg vet med meg selv at det hadde jeg aldri klart. Du er ei tøff jente som rir på stormen, det er ikke lett når man er sliten, men du klarer det. Jeg føler med deg i de forferdelige timene og dagene da du har det som verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #363 Del Skrevet 14. januar 2010 Alt er vondt, alt gjør meg kvalm. Kaster opp alt jeg spiser, spiser for å ha noe å kaste opp. Kjenner kroppen protesterer alt den kan, magen knyter seg, blodårene utvider seg og "står ut" fra kroppen, huden min er vond og føles for liten, hodet klør og det lille håret jeg har faller av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 #364 Del Skrevet 14. januar 2010 Stå på! Dette greier du, nå er det ikke så lenge igjen Har skikkelig vondt av deg, skulle ønske du ble frisk NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 14. januar 2010 #365 Del Skrevet 14. januar 2010 You go, girl! Snart er du frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 14. januar 2010 #366 Del Skrevet 14. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. januar 2010 #367 Del Skrevet 15. januar 2010 Synes virkelig synd i deg nå! Å det hjelper kanskje ikke med stå på meldinger, men du skal vite at vi alle sammen står bak og støtter deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #368 Del Skrevet 15. januar 2010 *appifany*, alle de fine meldingene hjelper, er godt å vite at det er mennesker over alt som bryr seg. Til alle som har skrevet her i det siste, tusen takk for at dere leser og følger med og er der. Jeg er dårlig nå, har veldig lite krefter igjen og orker ikke skrive så mye.Men jeg satser på å komme sterkere tilbake igjen snart. Liker det ikke, at jeg er så dårlig etter kuren fremdeles. KJenner at kroppen ikke orker noe særlig mer. Jeg ligger bare her, klarer ikke tenke på å opp av senga engang. Er så vondt, kroppen er full av vondter. Å huden er tynn, den føles helt gjennomsiktig. Tørr og gjennomsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 15. januar 2010 #369 Del Skrevet 15. januar 2010 Så vanskelig du har det nå Så urettferdig at du skal ha dette djevelskapet! Håper vondtene av cellegiftkuren snart er over, så du får bygge oppigjen kreftene dine. Du klarer dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. januar 2010 #370 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Håper du har folk rundt deg som tar seg av deg, og at formen blir bedre snart. Selv om jeg ikke kjenner deg, så er du i tankene mine støtt. Sender positive tanker! Endret 15. januar 2010 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #371 Del Skrevet 15. januar 2010 Er så ille kvalm. Skulle på middag med familie og venner men klarte ikke sitte med bordet. Klarer ikke matlukt. Men har funnet noe som tar tankene av kvalmen for en stund... Den nyeste episoden av American Idol. herregud for noen folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. januar 2010 #372 Del Skrevet 15. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 16. januar 2010 Er så himla trist om dagen. Er trist for alt mulig egentlig, alt og ingenting tror jeg vi kan si. Savner vennene mine. Har nesten ikke hatt kontakt med noen de siste ukene. Vet at jeg er kjempedårlig til å kontakte dem så er mye min skyld, men jeg er for sliten. Jeg er så trist og sliten at jeg ikke klarer. Blir trist av at jeg er trist. Er en for jævli ond liten sirkel. JEG HATER KREFTEN!!!! Jeg hater den stygge forbanna kreften som gjør meg om til en liten- sippete-trist-og-deprimert-klump. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 16. januar 2010 #374 Del Skrevet 16. januar 2010 Kjære B.A Jeg tenker så fælt på deg.... Og jeg forstår deg så godt.... Det er så urettferdig at man får Kreft... At man skal bli så dårlig av cellegiften... At folk spør om så rare ting... Jeg kunne virkelig ønske at jeg var din gode venninne som kunne vært der for deg døgnet rundt... Men jeg er her da ihvertfall... Hyggelig at du koste deg med gutten. Er du ferdig med kuren? P.s, alt var i orden med meg så langt. Skulle ta kontakt om to måneder om dt var der fortsatt.... Stor klem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 18. januar 2010 #375 Del Skrevet 18. januar 2010 JEG HATER KREFTEN!!!! Jeg hater den stygge forbanna kreften som gjør meg om til en liten- sippete-trist-og-deprimert-klump. Er flere som hater sammen med deg, selv om det sikkert er en fattig trøst. Vær så sippete og deprimert du vil. Slikt skal du ikke føle på. Stå kuren ut!! Snart er kreften borte og 2010 kan begynne for alvor!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #376 Del Skrevet 19. januar 2010 Forrige uke var fæl, den absolutt verste uken jeg har hatt på kur til nå. Så ufattelig sliten og ødelagt har jeg aldri før vært. Det er deprimerende, trist, tungt, slitsomt og jeg får lyst til å gi opp. Så idag pratet jeg lenge med legen min omhvordan jeg har det og har hatt det den siste uken, og vi kom frem til at jeg ikke skal ha cellegift denne uken. Jeg trenger å komme meg litt opp igjen før jeg får mer gift i kroppen. Glemmer av og til at det faktisk er snakk om GIFT, jeg får gift. Skal vente til neste uke med ny kur. Er siste kuren dette, og vet at noen mener jeg skulle tatt den imorgen siden det er den siste og jeg må få blitt ferdig med det. Det hadde aldri gått, så ødelagt og jævli som jeg er nå og så ta cellegift..!?! Ikke pokker om jeg vil bli enda mer ødelagt enn dette. En uke er ikke nok tid for meg å komme meg på, men det er bedre enn ingenting. Igår og idag har gått litt bedre humørsett, ei venninne nærmest tvingte meg med på besøk igår og var hos henne idag, og jeg merker at det har gjort godt å komme ut av huset. Godt jeg har venner som får meg ut når jeg trenger det. Denne uka er egentlig full av planer, skjønner ikke helt hvordan jeg skal orke alt selv om det er rimelig rolige ting, men jeg har bestemt meg for å gjøre det. Jeg trenger disse positive tingene. Ja, så har jeg bursdag denne uken! Det hadde jeg glemt helt til noen minnet meg på det igår. F; Så supre supre nyheter! Er så glad for at alt er bra Du er så søt og fortjener alt fint Har jo bare en kur igjen nå, så skal etter planen være ferdig første uken i februar, men stoler nå ikke helt på de planene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 19. januar 2010 #377 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei, jeg stakk huet mitt innom og ville gjerne gi deg en klem Og gratulere så mye med dagen som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. januar 2010 #378 Del Skrevet 19. januar 2010 Høres klokt ut å samle litt krefter til siste kur. Gratulerer så mye med dagen som kommer :blåse: 25 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 19. januar 2010 #379 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg pleier alltid å gratulere folk med enda ett år overlevd når de har bursdag.. Det får en helt ny dimensjon ved seg når jeg skriver det i din bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. januar 2010 #380 Del Skrevet 19. januar 2010 Gratulerer så masse med dagen! Skjønner godt at du trenger en uke pause for å få tatt deg inn igjen litt nå. Kroppen din brytes jo ned av giften, og for å stå imot den djevelskapen (som det jo faktisk er, denne medisinen som skal gjøre deg frisk), kan ikke kroppen din være helt nedbrutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå