Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oi, her var en dagbok som grep meg. Har ikke lest igjennom alt, er en lang dagbok du har.

Her vil jeg legge igjen en hilsen til deg. Urettferdig at noen skal få alt det vonde mens vi andre sliter over filleting.

Krysser fingrer og tær for din mor. Det samme gjør jeg for deg. Samtidig er jeg veldig glad for at du kan glede deg til jul og juleforberedelsene, er så godt å ha noe å se frem til og få tankene på noe annet i den grad det er mulig.

Sender deg en kjempestor cyberklem! :klem:

Endret av BareBea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en lang dag på riksen er snart over og jeg føler meg så utrolig hjelpeløs.

Er skjedd litt her, mamma er stabil og det er veldig bra. Hun er ikke blitt operert da operasjonen er altfor farlig for henne nå. Når legen sier det er en svært alvorlig situasjon så er det tydeligvis det.

Merker det uansett er godt å se mamma, i stedet for å sitte hjemme i en helt annen by å bare vente,så er vi her og bare venter ...:)

Alt annet har liksom falt helt bort nå, orker ikke tenke på andre ting. Selv om de dukker opp, men jeg har tatt et valg om å la mennesker som plutselig ikke var mine venner likevel ikke ta del i mitt liv lengre. En ganske befriende avgjørelse, og det gjør meg ingneting å gjøre det.

Formen min er ganske okei nå, tenker vel ikke så mye over akkurat hvordan jeg har det i denne situasjonen. Det viktigste er at mamma overlever.

Kan bare ikke klare meg uten min fantastiske mamma, så hun MÅ klare dette. Jeg håper og jeg ber til guder jeg ikke engang vet hvem er og jeg krysser alt som krysses kan. Tusen takk for gode tanker og masse håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sover nok nå. Fant ut jeg måtte se innom boken din før jeg legger meg.

Var ikke klar over dette med mammaen din. Triste greier.

Håper det går greit for dere begge og får en fin dag i morgen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at mammen din er stabil.. Håper formen bedrer seg yttereligere utover dagen. Det hjelper nok å være tilstede ja.. masse klemmer fra meg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært hjemme et par dager nå siden alt var stabilt og så ut som om det gikk den rette veien. Men nå fikk jeg nettopp beskjed om at det er blitt værre. Mer smerter og mer ustabilt.

Så er vel bare å gjøre seg klar for å dra til riksen igjen.

Herregud, jeg er så stressa, klarer ikke å slappe av i det hele tatt akkurat nå. Så stressa at jeg er forstoppa... :sjenert:

Klarer ikke tenke på noe annet enn mamma akkurat nå. Stakkar mammaen min som har det så vondt :grine:

Er det forresten noen som vet om noe billig overnatting i oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers er vandrerhjemmet på Haraldsheim rimelig tror jeg, og du får 23-bussen rett til riksen langs ring 3. Sjekk vandrerhjem.no

Håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig vondt at det skjer så mye vanskelig og vondt i livet ditt nå...Men da får vi krysse fingrene for at du er helt på bunnen nå, og at alt vil gå din vei....oppover...Du har styrken langt inne i deg, og den klarer du å hente frem, både for deg og mamma`n din.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg, B.A.!

Ønsker både deg og moren din god bedring.. Håper situasjonen bedrer seg meget snart ;) *varme klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbekymret nå.. En uke i morgen siden du skrev noe sist.. Håper alt står bra til både med deg og med moren din! Sender mange gode tanker <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...