*appifany* Skrevet 7. september 2010 #961 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Hvordan går det med deg B.A? Endret 7. september 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 7. september 2010 #962 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg tenker på deg hver dag, selv om jeg ikke er her inne så ofte for tiden. Håper du har det bra og at spredningsprøven viser null spredning. Krysser alt som kan krysses for deg. Jeg ønsker så inderlig at du skal bli frisk nå, for jeg ser at du er sliten, og gudene vet at du har kjempet som en helt. Du kommer til å klare den siste biten også, du kommer til å komme i mål, men jeg skulle ønske at veien din dit ikke var så forferdelig tung. Masse klemmer til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 8. september 2010 #963 Del Skrevet 8. september 2010 Sender deg varme tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 8. september 2010 #964 Del Skrevet 8. september 2010 Hvordan går det B.A? Håper inderlig at kreften nå har forsvunnet, for alltid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2010 #965 Del Skrevet 8. september 2010 Sender deg mange gode tanker B.A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. september 2010 #966 Del Skrevet 8. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 10. september 2010 #967 Del Skrevet 10. september 2010 God kveld til deg. Går det bedre nå? Du får informere oss når du føler for det. Ellers, hva gjør du om dagen når du har krefter til det? Hører du musikk? I så fall hva liker du best? Leser du? Kan du ikke fortelle oss litt? vi er mange som tenker på deg!! "hjerte" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 11. september 2010 #968 Del Skrevet 11. september 2010 Hvordan går det med deg?? Vi blir alle bekymret når vi ikke hører fra deg på en stund.. Var det i helgen som var at du skulle i bryllupsfest, eller er det denne helgen nå? Håper du koset/koser deg iallefall Gutten ble/blir med også? Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 11. september 2010 #969 Del Skrevet 11. september 2010 Hei.... Nå blir jeg bekymret fordi du ikke har svart på en stund.... Ønsker av hele mitt hjerte at Kreften er borte, men blir litt redd nå faktisk.... Tenker på deg..... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. september 2010 #970 Del Skrevet 12. september 2010 Hei! Innom med en søndagsklem. Jeg tenker at du synes det er vanskelige ting å snakke om for tiden og respekterer deg for det. Jeg har sett deg rundt omkring i noen andre tråder, hvis det kan være til trøst for noen andre her. Stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 12. september 2010 Forfatter #971 Del Skrevet 12. september 2010 Okei, da fikk jeg tvunget meg selv til å oppdatere litt her igjen. Har ikke klart å skrive noe i det hele tatt i det siste som dere vet. Først og fremst spredningsprøven; den er fin og de fant ikke noe mer svulster. Men som de sa så er det best å være på den sikre siden når det kommer til dette. Jeg er ikke så redd for spredning eller hva som skjer videre med kreften akkurat nå iallefall og det er en god følelse. Har skjedd mye i det siste som jeg ikke kan gå inn på, men jeg er kommet litt nærmere kjelleren denne uka og det sliter veldig på meg. Det er mennesker som har såret meg veldig og det kommer til å ta tid å komme over det. Er det som er grunnen til at jeg ikke får til å skrive noe her i perioder akkurat nå. Skal prøve å få svart på alle spørsmålene og.. "Forstår det litt sånt på innlegget ditt B.A. at du er mer bekymret for hvordan folk rundt deg vil reagere på spredningsprøve osv, enn på hvordan du selv opplever det? Oppfordrer deg til å dele med dine nærmeste bekymringer og redsler, slik at du får jobbet med tankene dine og kanskje ting blir mindre farlig?" Ja jeg bekymrer meg ofte mer for andre enn meg selv og tenker mer på hvordan alle andre tar ting og føler det enn meg. Det er noe jeg jobber mye med og jeg skriver jo litt her og er blitt flinkere til å dele mine tanker med mine nærmeste. Er som du sier Aurelia, ting er lettere å bære når en deler det. Jeg har vært på forskjellige kurs med kreftforeningen og selvhjelpsgruppe og alt dette hjelper også endel. "Hvordan går det med deg B.A?" Jeg er litt bedre i form akkurat nå, har merket litt mindre til de rare bivirkningene av cellegiften denne uka. Er fremdeles utslitt og trøtt og svak og dårlig bak....men jeg føler at kroppen min er litt sterkere, selv om det er egentlig motsatt, kroppen min er ikke sterk i det hele tatt akkurat nå. Hvordan jeg føler meg? ikke bra, sliter endel fordi det har skjedd dårlige ting og kjenner at det kan bli en lang kamp å komme meg opp igjen. Men er vel nå jeg ser hvem mine virkelige venner er. "Ellers, hva gjør du om dagen når du har krefter til det? Hører du musikk? I så fall hva liker du best? Leser du? Kan du ikke fortelle oss litt?" Hva jeg gjør.... oi det er ikke alltid så mye at det gjør noe Jeg går småturer i nabolaget og til butikken når jeg kan det, har alltid likt å gå tur så det er nok en fordel. Jeg elsker å lese men har ikke gjort det på veldig lenge, for når jeg er dårlig og kvalm så klarer jeg det bare ikke, men gleder meg til å begynne å lese igjen. Er veldig glad i krim og eventyr bøker. Hører masse på musikk, men liker ikke country, jazz, techno og dance. Musikk kan hjelpe når en er veldig kvalmen for å få tankene over på noe annet. Det er ikke anbefalt å høre på yndlingsmusikken sin i de situasjonene, for senere kan det bli sånn at en forbinder musikken med kvalme, så derfor har jeg funnet mye nytt i det siste Favoritt musikken for tiden... er mange, Annie Lennox, Boston, Melissa Etheridge, Jack Johnson, Joan Baez, Bright Eyes og Beth Hart. Ellers lager jeg litt smykker, ser veldig mange serier på nett og filmer, er med familien og gutten mye og prøver å finne ting å se frem til hele tiden. "Var det i helgen som var at du skulle i bryllupsfest, eller er det denne helgen nå? Håper du koset/koser deg iallefall Gutten ble/blir med også?" Bryllupsfesten var veldig bra, var forrige helg og koste meg masse. Gutten var og med og passet som alltid veldig godt på meg:) Til alle dere søte, herlige mennesker sender jeg så mange gode klemer jeg bare kan og er igjen helt overveldet over hvor mye omtanke det er mulig å ha for et menneske en aldri har truffet. Oi...dette ble langt Beklager for alle skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. september 2010 #972 Del Skrevet 12. september 2010 Godt å høre fra deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. september 2010 #973 Del Skrevet 12. september 2010 Til alle dere søte, herlige mennesker sender jeg så mange gode klemer jeg bare kan og er igjen helt overveldet over hvor mye omtanke det er mulig å ha for et menneske en aldri har truffet. Tja, empati trenger ikke kjenne ansiktstrekkene til personen man føler med. Her holder det i grunnen lenge å lese om din fantastiske kamp og utrolig flotte innstilling. Så blir vi jo litt kjent gjennom det vi leser. Skulle vi ikke bli beveget til å følge med på grunn av det? Stor klem igjen! (kjekt å høre at det går bra (etter forholdende) med deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. september 2010 #974 Del Skrevet 12. september 2010 Ble rørt nå, jeg også... Glad for at spredningsprøve var fint, at du ikke er veldig bekymret.. glad for at du finner på endel kos om dagene med familie og din kjære, masse musikk (det er jo god medisin..) og hobbyer. Life goes on, selv med kreft ombord.. (og ja, vet jo at det jobbes med å få vekk udyret). Det er absolutt mulig å ha empati med folk man ikke har møtt ja. Tenker masse på deg, et ungt menneske som deg, som får livet sitt snudd opp ned på hodet.. Veldig trist å høre at du har hatt det vondt også den siste tida, føler deg såret og har "hatt problemer" med venner eller hva. Er vel kanskje sånt som du sier, at det er nå du virkelig ser hvem som er der for deg, selv i "vonde dager".. Du får ta godt vare på dem, og ikke tenke for mye på de som sårer deg. Du velger selv hvem som skal ta et aktivt del i ditt liv, velg de som beriker livet ditt. masse klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 12. september 2010 #975 Del Skrevet 12. september 2010 Godt å høre at alt er i orden med spredningsprøven:) Synd du ikke har det lett ellers om dagen, tenker på deg.... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 12. september 2010 Forfatter #976 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg kan forstå empatien og alt, men er likevel vveldig merkelig når det er så mange "fremmede" som bryr seg så mye om lille meg. Nydelige er dere! Er ille kvalm, vært det hele uka og er sånn jeg blir når det skjer noe. Trekker meg vel veldig inn i meg selv. Prøver å tenke på fine ting, holde meg opptatt og slappe mest mulig av. Faktisk planlagt endel julegaver denne uka, og gleder meg stort over at juleforumet er åpnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. september 2010 #977 Del Skrevet 12. september 2010 Så deilig å høre fra deg igjen! men jeg skjønner at det kan være tungt å oppdatere også Er det så å forstå at tickeren din er korrekt? Er det 3 dager igjen med cellegift? Håper du slipper unna mer cellegift for evig og alltid! Og for å kommentere litt på dette med virkelig venner. Har man noen i livet sitt som tapper en for krefter, så er det bare å kutte dem ut. Du har det bedre uten! Og de som ikke stiller opp når man er syk, er heller ikke en god venn. Dvs at det er like greit at disse/denne personen forsvinner ut av livet ditt. Jeg forstår at det er tungt nå, men du skal se det blir lettere å ikke ha den/de i livet ditt mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. september 2010 #978 Del Skrevet 12. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 12. september 2010 #979 Del Skrevet 12. september 2010 Superdupert å høre de gode nyhetene. Skjønner godt at du har behov for å være for deg selv - eller trekke deg tilbake som du sier. Du har vært gjennom tøffe tak, fysisk selvfølgelig, men også psykisk. Du må få lov til å "finne deg selv" igjen. Det vil alle skjønne dersom du sier fra. Men det er vanskelig for dem rundt deg som er glade i deg og bare vil gjøre det beste. Men du har lov til å først og fremst å tenke på deg selv nå. Fortsatt god bedring. Kvalmen gir seg vel etter hvert. Stå på vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 12. september 2010 Forfatter #980 Del Skrevet 12. september 2010 er så sint på meg selv for at jeg lar folk få meg så langt ned igjen. Prøver virkelig å ikke la det gå så inn på meg, men er helt umulig. Har det ikke godt i det hele tatt akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå