Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

Forferdelig å høre om K... Ja hun er en kjemper hun altså, men håper for hennes del at hun slipper snart smertene, selvom det er forferdelig... God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En :dagens-rose: til K.

Jeg ringte for å forhøre meg om jeg kunne bli blodgiver for noen år siden, men fikk avslag fordi jeg har en medfødt hjertefeil. Ellers skulle jeg gjerne gitt mitt lille bidrag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAAAAAARMT!!! :sol:

B.A. sliter littegranne når det er så varmt som nå ja.

Til alle dere som ikke kan gi blod av ulike årsaker; Håper dere oppfordrer andre til å gjøre det istedet for. Hvis alle får "vervet" 2 blodgivere hver så blir det plutselig veldig mange mennesker :)

Ha en fin sol dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var utrolig trist å høre :(. Vet det vil være vanskelig, men prøv å ta vare på deg selv nå fremover selv i sorgen og tristheten du føler over K. Jeg er sikker på at hun ville ha ønsket det og at du kjemper din kamp videre, :klemmer: .

Endret av Solros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig lei meg for at K har sovnet..... Jeg håper bare du greier å kjempe videre :) Hvordan går det med Gutten og deg?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig lei meg for at K har sovnet..... Jeg håper bare du greier å kjempe videre :) Hvordan går det med Gutten og deg?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, utrolig trist å høre! Men nå får hun endelig hvilt ut etter den tøffe kampen. :klem: Vamre tanker går til både deg og familien hennes.

Nå gjelder det bare at du finner styrken til å kjempe videre! Dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble sittende å lese hele dagboken din i forrige uke, og i dag skulle jeg innom igjen for å se hvordan det går - er ikke annet å gjøre enn å legge igjen kondolanse og :klem: i dag ser jeg :tristbla::dagens-rose:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal skrive idag.

Er så tungt og jeg savner K. Klarer ikke å fungere helt akkurat nå.

Takk for klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...