Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære B.A.

Nå har jeg lest hele dagboken din i kveld. Jeg sitter her med tårer i øynene og tenner et lys for K. :tristbla:

Du er utrolig tøff, jeg synes det er helt grusomt alt det du har måttet gå gjennom.

Nå skal denne kuren ta knekken på kreften din en gang for alle!! Jeg heier på deg!

Du skal klare denne runden også, og bli frisk!!!

Sender over en kjempestor klem. :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle klemmer. Det er fantastiskt at det finnes så gode mennesker som dere der ute.

Får ikke sove. Tenker for mye. Alt dette med K. får meg tilbake til da jeg selv var pårørende for noen i familien med kreft. Alle tankene og følelsene kommer tilbake, selv om det nå er mange mange år siden.

Jeg hater at K skal dø. Jeg vil ikke. Det er så blodig urettferdig!

Jeg er egoistisk nok til å tenke at jeg orker ikke å miste flere nå.

Skulle ønske jeg kunne fått noen av kreftcellene hennes, og så ville sikkert samboeren hatt noen og mammaen noen osv osv helt til det ikke var mer igjen hos K.

Jepp sånn barnslig blir jeg når det er skikkelig triste greier på gang.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med dagene. Er så rart å leve videre når jeg kjenner noen som snart dør. Hvorfor skal jeg liksom overleve kreften og ikke K.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, urettferdighet føles bare så kjipt.. man blir sinna og skuffa og bare veldig opprørt. Vet ikke om du er religiøs, men JEG tror iallfall at mye av det som skjer i livet er "tilfeldig" /naturlig, og da altså IKKE at noen har bestemt at slikt skal det være. Det at noen blir syke ser jeg på som at de er uheldige. Og folk som dør er svært uheldige. (tenker litt sånn prosentvis sjanse for at dette skal skje).

Er jeg helt på jordet? Dessverre er det ingen vi kan klandre og sende klagebrev til når noen vi kjenner er syke. (religiøse bruker vel kanskje Gud?).

Beklager så meget hvis jeg noensinne provoserer med uttallelsene mine.. Kjenner på meg hvor sårt dette her med sykdom og døden er, særlig for deg om dagen.

Jeg kunne sagt at du kunne latt deg inspirere av K, som ser ut til å ha funnet roen og er klar for det som kommer (så langt det er mulig). Men jeg tror jeg velger å si at det er altfor vanskelig å innfinne seg med at noen skal dø, og at det blir en sorgprosess en må bruke tid på i etterkant.

Selv om K skulle dø, så lever hun enda...(iallfall som jeg vet) Oppfordrer deg til å fokusere mer på livet enn døden den siste tida, så kommer døden når den gjør.(skjønner at det vanskelig når hun er så syk).

Sender deg en liten kraftpakke av styrke til bruk i dagene fremover.. tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Stor klem til deg i dag også B.A. og lyset forblir tent for K inntil det er ugjenkallelig slutt. Jeg vet det kan virke rart at fremmede mennesker på et internettforum kan bry seg så mye om andre de ikke kjenner, men saken er at vi blir beveget av det vi leser og kan ikke annet enn å bry oss. Vi blir glad i deg på en måte som sikkert er 1 dimmensjonal, siden vi ikke kjenner deg mer enn du har skrevet her. Likefullt må jeg innrømme at denne uken har vært full av bekymring for dere to.

Derfor lyset!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din, og sitter her med klump i halsen og tårer i øynene. Hvordan du igjen og igjen klarer å kjempe deg gjennom dette er for meg en gåte. Men har man egentlig noe annet valg? Det er ingenting jeg kan si som kan gjøre dette lettere for deg, men jeg ønsker deg absolutt alt godt! Og et lys for K. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calexica

Herlighet så tapper du er. Noen mennesker er utstyrt med enorme mengder styrke, og jeg tror du er en av dem. Takk for at du hjelper meg å sette mitt eget liv i perspektiv. Jeg ønsker deg all mulig lykke på denne vannvittige reisen du holder på med.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal teste meg for å gi blod neste torsdag. Jeg haaaaater blod og besvimer og spyr osv i nærheten, men jeg må prøve. Bite i meg min svimmelhet om det kan gjøre sånn at jeg bidrar til å hjelpe noen.

Håper det går bra med deg B.A. Og at du snart er frisk. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom plutselig over dagboka di i går, og da ble jeg helt lamslått og måtte lese hele.. Så nå har jeg lest litt hvert minutt jeg har hatt ledig tid!

Mine tanker går til deg og dine, og K og hennes.

Har ikke ord.. Så mye vondt du har vært igjennom!

Men jeg sier som resten, jeg VET du kommer til å overleve! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst tusen takk til dere alle som skriver så gode ord og sender tanker og klemmer min vei.

K. er i koma nå. Hun var i koma et par dage, våknet opp igjen i noen timer og fallt tilbake i koma. Er tydelig at hun er en kriger. Vet ikke hvor lang tid det vil ta før hun er borte, men regner ikke med at hun er her så lenge.

Min form har vært så utrolig helvetes dårlig i det siste. Cellegiften tar alt ut av meg nå. Det er slitsomt og vondt, jeg har begynnt å miste følelse her og der i kroppen av og til, spyr, er kvalm, feber,hodepine... ja alt. Er himla svimmel og det syns jeg er ekkelt, for det skjer når som helst og hvor som helst. Kjennes ut som om beina svikter og jeg må bare sette meg eller holde meg fasdt så fort som mulig.

Føler meg egentlig litt sterk idag. Litt sånn ; "...ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?" Litt sånn Dirty Harry :sjenert:

Appifany; Så kjempe tøff og flink du er! Kjempe flott at du vil gi blod selv om du syns det er så ille. You made my day!

Håper alle som er innom og leser lar seg insprere av hvor flink Appifany er og melder seg som blodgivere dere og! Det er en så viktig ting å gjøre hvis man kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...