Gjest Blondie65 Skrevet 4. august 2010 #841 Del Skrevet 4. august 2010 Lykke til K, god bedring B.A., så mye mer er det ikke å si. til begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 4. august 2010 Forfatter #842 Del Skrevet 4. august 2010 Er så vondt i kroppen på denne kuren at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Var ikke så mye smerter på de forrige kurene. Alt er vondt. Takk for klemmer dere. K. er et overmenneske. Hun har fått en ro over seg nå som det nærmer seg som gjør henne helt fantastisk. Hun er blitt så vis, og så rolig, kan ikke beskrive det. Jeg tror hun har det så bra som mulig akkurat nå. Er mye vondt og trist rundt henne, og det er ikke alltid lett å holde humøret oppe når en vet at en snart forlater alle sammen. Men K. er mest av alt trøtt, hun er sliten og lei av å kjempe mot kreften. Hun vet hva som venter og jeg tror hun er litt glad for å kunne slippe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 4. august 2010 #843 Del Skrevet 4. august 2010 Hei B.A Leit og høre om at du er verre igjen.... Og så fryktelig leit og høre om K.... Er hun like gammel som deg?Huff tenk det må være så fælt og vite at hun snart skal dø.. Tenker på deg i den tunge tiden som K har igjen... Dere som har fått så god kontakt... Tenker på deg nå som du går på cellegift igjen... Du er sterk du.... Hadde jeg bare vært så sterk som deg med min hverdag, blir sint på meg selv når jeg syter når jeg leser hvordan du har det.... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. august 2010 #844 Del Skrevet 4. august 2010 Det heter seg at savnet er sårt men man unner den som er død hvilen og det er vel helt dekkende for hvordan man føler det når en av ens nærmeste venner skal dø. Det noe med å komme på oppløpssiden og se slutten - selv om det blir feil slutt. Man slipper slitet, man kan se frem til freden. Jeg forstår roen til K. Og jeg forstår hvor vondt dette er for deg. God bedring nok en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 5. august 2010 Forfatter #845 Del Skrevet 5. august 2010 sliten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 5. august 2010 #846 Del Skrevet 5. august 2010 sliten nå. Stor klem! Jeg har tenkt på deg og K i hele dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. august 2010 #847 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg håper virkelig at dette er siste runden din nå. Og at du får bli frisk. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 6. august 2010 Forfatter #848 Del Skrevet 6. august 2010 takk for klemm. spyr som et helvete nå. vil ikke mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 6. august 2010 #849 Del Skrevet 6. august 2010 takk for klemm. spyr som et helvete nå. vil ikke mere. Vet ikke hva jeg skal skrive jeg. Så utrolig tøft det er for deg akkurat nå. Du er så utrolig tøff, og som noen andre skrev her, jeg blir så utrolig sint på meg selv når jeg syter over ting som skjer med meg. Jeg har jo ingen rett til å syte! Mnge til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 6. august 2010 #850 Del Skrevet 6. august 2010 Tenker masse på deg, og sender deg alle god-bedring-vibbene jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 6. august 2010 Forfatter #851 Del Skrevet 6. august 2010 Dette er en dårlig dag. Alle vibbene sier meg at det ikke vil komme noe godt ut av denne dagen. Redd for K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 6. august 2010 #852 Del Skrevet 6. august 2010 uff ord blir bare så himla vanskelig. En megakos som sier fyflaten jente du er skit tøff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. august 2010 #853 Del Skrevet 6. august 2010 Tenker på både deg og K! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 6. august 2010 #854 Del Skrevet 6. august 2010 Tenker på deg, selv om jeg ikke kjenner deg personlig. Syns du er en så utrolig tøff og modig kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 6. august 2010 #855 Del Skrevet 6. august 2010 Har ikke ord, de blir så fattige nå i den situasjonen både du og K er i, men jeg tenker på dere begge to flere ganger for dagen. Men, sender med en stor klem på veien og håper at du har noen som kan ta være på deg også i tiden fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. august 2010 #856 Del Skrevet 6. august 2010 Hei B.A. Jeg har tent et lys i kveld, fordi jeg tenker på deg og på K. Sender også en stor stor klem, og håper denne kvelden blir bedre enn du forventer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 6. august 2010 #857 Del Skrevet 6. august 2010 Tenker på deg og tenker på K.... en til deg og god bedring i helgen... Håper du har noen krefter i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 6. august 2010 Forfatter #858 Del Skrevet 6. august 2010 K`s harde kamp er snart over. Hun er på vei inn i koma og hvile. Har ikke ord akkurat nå, er en vond dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. august 2010 #859 Del Skrevet 7. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. august 2010 #860 Del Skrevet 7. august 2010 Hei B.A. Jeg sliter med å finne ord idag, de blir liksom så fattige.. Men tenker på deg og K også... og på livets grusomme vendinger. til deg med et ønske om at denne dagen ikke bringer med seg så mange vondter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå