Gå til innhold

Hva skjer? Bush er jo bush...men


Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Nå forsvarer han "sine" og medsammensvorendes handlinger ut i fra at that second war never happending againa...men dette bare venta jeg på.

Går han i allianse med Putin, noe som er trolig, men kanskje unntatt offentlighet, og får Italia med seg, da er vi solgt. Alle land i Europa... etnisk og politisk utrenselse.

Hvordan kan han forsvare og SAMMENLIGNE at millioner etter millioner ble brent i gasskamre, barn, eldre osv...med den terroren som skjer i dag. Det har alltid vært terror og geriljakriger. Alltid.

Så hvordan kan kan mr. President gå ut med noe slikt? !!!

Burde linket, men det står på vg.no. nå i kveld.

Sjokkerende, men ikke uventet, det handler om krig om ressurser.

De rike vil ikke senke sin levestandard osv. Det er egentlig dette han sier. Drep de som kan tenke å leve på en annen måte...

Jeg veit ikke jeg. Men, mr. president kan jo ikke drepe alle, da kan ingen vaske osv.

Jeg håper Hillary eller Gore kommer til makten, men de blir vel drept, også tar de en stakkars psykiatrisk pasient som "våpen-skjold".

Jeg trur ikke på noen ting mer, men hvem skal man prate med, jeg mener internasjonalt, når det angår, miljø, krig, ressurser og fred?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan han forsvare og SAMMENLIGNE at millioner etter millioner ble brent i gasskamre, barn, eldre osv...med den terroren som skjer i dag. Det har alltid vært terror og geriljakriger. Alltid.

Det har da alltid også vært folkemord. Dette er ikke noe som Adolf Hitler og tyskerne oppfant og har enerett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nokså sjokkerende å tenke at norske, de flotte fantastiske, journalister ikke er i stand til å få med seg essesen i en cirka 3000 ord lang tale og klemme dette inn i 430 ord.

Kan det tenkes at talen har en helt annen essens hvis en ikke leser den igjennom biasen til Vg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...