Gå til innhold

På min bryllupsdag var dette dumt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi tok ikke med i beregninga at fotografen vår (min gudfar) skulle være med på middagen. Han måtte hjem for å skifte før middagen, så vi fikk ikke så god tid til fotograferinga som vi ønska. Men synes bildene ble bra likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tråden heter "På min bryllupsdag var dette dumt..." ikke "På min bryllupsdag skjedde denne store tragedien" eller "Jeg skal aldri mer snakke med min forlover" eller "Tanken på bildene kommer til å ødelegge ekteskapet mitt"

Jeg synes det er greit med sånne tips jeg, det er små "tabber" som ikke er så viktige men som det tross alt er lett å unngå bare man vet det.

Det er sant. Men jeg prøvde bare å sette det litt i perspektiv... jeg kan ikke garantere at jeg ikke selv hadde irritert meg litt om det hadde skjedd meg. Men jeg håper jeg hadde kommet fort over det :fnise:

Skrevet

Nei det var ikke viktig at mamma og pappa var der. Jeg er IKKE over det. Jeg har ønsket skillsmisse og nå klipper jeg av meg håret. Jeg skal ikke stå opp før Folgifonna har smelta, dette er helt krise.

Neida, tusen takk for at dere satte meg på sporet av hva som er viktig her i livet, jeg holdt på å miste perspektivet.

Tull til side: Det var litt dumt, for bildene ble ellers fine. Bildene fra fotografen ble langt bedre enn jeg og vi trodde. Det var virkelig vanskelig å velge her.

Dagen før bryllupet prøvde jeg en kort, hvit kjole som satt som et skudd. Jeg angret utpå kvelden at jeg ikke kjøpe den og byttet. For det var forferdelig tungt å gå i korsettliv 14 timer i strekk! Det er et tips å ta med dere..

Og selv om jeg ikke gjorde det, tror jeg fortsatt at jeg skal klare å leve med meg selv, så slapp bare av..

Skrevet

Stroppen på brudekjolen min røk.

Heldigvis hadde forloveren min med seg nål og tråd så hun fikk sydd den på igjen i en fei.

Skrevet

Ikke stol på at alt som er dyrt og ser fint ut er bra! (les: brudesalonger og frisører)

Hør hva andre har av erfaringer!

Skrevet

Litt dumt:

* restauranten hadde ikke fjernet en softismaskin de sa de skulle fjerne, hvilket vil si at omtrent alle bildene av oss under middag og taler har reklame for Diplom-Is i bakgrunnen

* det var for lite serveringspersonale på jobb og siden de også hadde et annet selskap der så måtte vi vente for lenge på vin og mat

* det satt en fyllik og sov i gangen som ingen sørget for å fjerne

* de fylte ikke på med lys på bordene når de brant ut

Veldig dumt:

* den ene allergien de hadde blitt opplyst om mange ganger klarte de ikke å ta til etterretning noe som førte til at vedkommende gjest ikke fikk mat før vi andre var nesten ferdige

Men alt i alt en strålende dag!! Selv om det regnet kattunger vannrett på formiddagen :D

Gjest Jenna88
Skrevet

Hørt om å beskjære/redigere bilder i Photoshop?

Skrevet

Hverken broren eller foreldrene til min mann var der. Vi visste det på forhånd, men det var ganske dumt likevel... Ellers var det... perfekt! Var sikkert masse som ikke gikk etter planen, men det la jeg ikke merke til, alt for glad! :rødme:

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde tatt m bilder til frisøren jeg skulle til slik at håret ble slik jeg ønsket. (Hadde sendt bilder på forhånd for hun sa det var ok - men når det kom til dagen husket hun dem ikke og laget det helt annerledes.) Det var helt greit og jeg følte meg fin, men det irriterer meg litt i ettertid at hun ikke gjorde som hun lovte. (Jeg giftet mg i utlandet og fikk ikke tid til noen prøvetime.)

Også skulle jeg ønske jeg hadde bedt fotografen ta bilder av meg sammen med sønnen vår, og meg sammen med begge barna. Det finnes bilder av mannen med begge barna alene..og mannen med begge barna....men av meg er det kun bilder sammen med dattern vår. Fotografen spurte hva vi ønsket, men det hadde vi overhodet ikke tenkt over..he he.

Jeg tenkte ikke på noen av disse tingene på dagen og alt var fantastisk, men sånn i ettertid skulle jeg ønske jeg hadde tenkt litt på det. Mest det m bildene.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hehe. Jeg var utsatt for et par dumme ting.

Stå på et hotellrom i Berlin en halvtime før vielsen og skjære ødelagte spiler ut av korselettet. Blodtrykket steg litt... Spilene KRØLLET seg da jeg bøyde meg for å ta på skoa. Og den formen beholdt de. Dette gikk likevel fra dumt til fint da det viste seg at korselettet satt mye penere uten spilene.

Glemme Dyrt Fint Kamera i taxien, og sprinte på hæler etter den. På plussida; taxien stoppa og vi fikk tak i kameraet. Vi rakk til og med å få pusten igjen og adrenalinnivået ned før seremonien.

Spise bryllupsmiddag for to på ultrafancy gourmetrestaurant, lure litegrann på hvor mye regningen kan komme på med vinmeny og det hele, men tenke at jaja, de tar jo Mastercard og det har vi. For så å komme på at Mastercardet lå igjen i hotellsafen. Blodtrykket steg en hel del... Heldigvis hadde vi nok kontanter, jeg hadde en grufull visjon av å stå i finkjolen og vaske opp à la tegneserie.

For ordens skyld, mannen og jeg er enige om at vi hadde et fint bryllup :klem1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...