Gå til innhold

"Alle" - utnatt meg...


Chiquita

Anbefalte innlegg

blir gravide!!!

i allefall føles det slik for tiden!!!

Nå skal jeg bli tante i løpet av denne måneden (*glede-glede*), og i går fikk jeg høre av min beste veninne at hun er gravid også.... (Hun sluttet med pillen for 2 mnd siden.)

Og en annen veninne av meg skal ha barn i august!!!!

Jeg er jo kjempeglad på deres vegne, men alikevell....

Selv sitter jeg her i min *gud-vet-hvilken* prøvemåned, og blir bare mer og mer frustrert for hver dag EL ikke intreffer (skulle hatt EL for 1 uke siden)....

håper det blir min/vår tur snart også!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøst deg med at jeg heller ikke er gravid (ennå), selvom vi prøver aldri så mye...

Margrethe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her er det en til som prøver og prøver å får det ikke til.

Begynner å bli redd for at jeg aldri kommer til å bli mamma.

Hadde jeg vist at om et år blir jeg gravid helt sikkert hadde det vært greit. Men det vet jeg jo ikke.

Nå skal mannen levere inn sæd prøve så får vi se hvordan den ser ut.

Jeg har også vært hos fastlegen min og tatt masse prøver som ser bra ut.

Og alle andre jeg kjenner blir jo gravide med en gang.

Og ikke nok med det nå har svigerinnen min som jeg ikke tåler trynet på også blitt gravid etter å bare har prøvd noen mnd.

Æsj, livet er kipt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Ja, det er mange som er i samme båt (desverre må en kanskje si!!) icon_frown.gif

Tror jeg skal bestille time til legen for "fullskjekk" jeg også nå, bare får å være på den "sikre" siden! (om man noengang kan være sikker)

Og sambo vurderer også å ta en sæd-prøve...

(*superstolt*)

Selv om jeg mest sansynlig tror problemet ligger hos meg!! (lange syklyser - "skjelden" EL...)

*sukk*

Håper dere får en fin helg alle sammen!

(kanskje litt tidlig, men jeg har fri i morgen, og da så...)

superkoz fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Problemet er også at mange av dere stresser for mye med å bli gravide - det kan legge inn en sperring det også. Det sa legen til meg at desto mer avslappet man er så er sjansen større for at man blir gravid da.

Lykke til folkens. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste der kan jeg skrive under på. Jeg og gubben prøvde i 18 mnd. Til slutt var jeg for å undersøke om det var noe feil med egglederne. De fant ut at den ene var tett. Neste mnd var jeg av en eller annen grunn totalt overbevist om at jeg hadde eggløsning på feil side, og tenkte ikke på at jeg kunne bli gravid. 5 dager etter forventet mens testet jeg 2 blå.

Jeg vet og at det ikke bare bare å la være å tenke på det, når det er noe en ønsker seg sterkt.

Lykke til prøvere, det blir nok deres tur også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjenner meg igjen her ja. Synes det popper opp unger overalt, untatt hos oss...

Synd at det skal gå så langt at man nesten gir opp før man klarer å slappe av. Prøver å si til meg selv at nå skal vi ikke stresse, men tenker jo på det hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Problemet er nok mye godt d at hvis man fokuserer for mye på det her og ikke slapper av så herper man opp systemet så mye at man rett og slett ikke klarer "og ta seg". Ett vennepar av meg var prøvere i mange mange år og var innom alt av uoriginale metoder uten at hun ble gravid.Så resignerte de og satset på adobsjonog 6 mnd etter at den lille piken ifra Korea kom hjem til dem var hun gravid. Hun fortalte at gleden m å få lille Leah i hus må ha gjort ett eller annet m henne

så fatt mot og slapp av så blir dere nok smelt på tjukken når dere minst venter d!1212[ Dette Innlegg er endret av: sexysadie den 2002-04-05 12:09 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen min strevde veldig lenge for å få sitt første barn (meg!), og hun fikk vite at kroppen faktisk lager antistoffer mot sæden når man tenker for mye på å bli gravid, og at det er derfor man ikke blir gravid når man er for opphengt i det.

De ble gravide da de hadde vært til undersøkelse og fått vite at noe var galt, men det kunne fikses - da slappet de av og ble gravide før videre undersøkelser eller tiltak ble gjort! icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det blir din tur også,ha tolmodighet.

Jeg skal selv bli mamma denne månten,har termin om 10 dager.Har hatt veldig regelmesige kynere,så tror nok den lille kommer før!!! klem jente 19

lyke til med prøvingen (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...