Gjest kimberly1111 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Lurer bare på om noen av dere vet om en kan ta klamydiatest ved urinprøve? (er jente)
Gjest Gjest_Marie_* Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 ja det går an å ta klamydiatest ved urinprøve, men jeg har hørt at det ikke er så sikkert som ved GU? stemmer det?
Gjest HK Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Ellers kan du bestille test på olafiaklinikken.no og gjøre det selv hjemme da får du en Q-tip du fører inn i skjeden, og etterpå legger i en plastbeholder. da er det bare og poste den og vente på svar
Gjest Gjest_thomas_* Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Man kan faktisk sjekke seg for klamydia på http://www.klamydia.no/ uten å gå fysisk til legen. Bestilte test derfra, funket bra det! Testet positivt og en lege ringte meg opp og forklarte hva jeg måtte gjøre og ringte ut resept til meg på det apoteket jeg ønsket:-)
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Er det ikke sånn at dersom man har chlamydia så får man symptomer på det? Slik at om jeg ikke har merket noe etter en periode etter usikker sex, så er jeg trygg (for chlamydia)?
Catch Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 (endret) Er det ikke sånn at dersom man har chlamydia så får man symptomer på det? Slik at om jeg ikke har merket noe etter en periode etter usikker sex, så er jeg trygg (for chlamydia)? Det er fullt mulig å ha chlamydia uten å merke noen ting som helst!! Så hvis du er det minste usikker på om du kan være smittet, er det nok best å teste seg! En bekjent gikk med chlamydia lenge, uten å vite om det. Til slutt fikk hun egglederbetennelse (som kan være en konsekvens av chlamydia.), med enorme smerter og påfølgende antibiotikakur. Samt innsnevret eggleder og trøbbel med å bli gravid i ettertid.. Så gå og test deg du, gjesten! Endret 4. september 2008 av Catch
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå