Gå til innhold

Mensen forsinket.. igjen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Jeg pleier å ha en regelmessig menssyklus og vet nøyaktig hva dag den kommer på (av og til +/- en dag. men det er sjelden). Men forrige mensperiode var den ca 5 dager forsinket. Det samme skjer tydeligvis denne gangen også, det har nå gått 4 dager uten noe tegn til mensen.. Jeg skjønner jo det at den kan være forsinket en gang i blant, men to perioder etter hverandre? Kan jeg ha fått en helt annen sykluslenge? Noen forslag om hva dette kan være?

Jeg er foresten 23 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du var 5 dager forsinket sist, så har kanskje syklusen din blitt forskjøvet med 5 dager? :vetikke: Jeg har også alltid hatt veldig nøyaktig syklus, men noen ganger så kludrer det seg til.. Har ingen anelse om hva det kan komme av. Er du bekymret så ta kontakt med legen din! :sol:

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Takk for svar :) Men den kom 7 dager forsent den neste gangen, og da hadde jeg reknet fra siste mensdag slik som jeg også hadde gjort forrige gang. Blir spennende å se nå da om den blir forsinket med enda flere dager eller om den kommer til rett tid. Hvis ikke så tror jeg at jeg tar en tur til legen ja.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

kan du være gravid kanskje? har hørt en kan få uregelmessige blødninger de første månedene da..

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Min har også blitt sånn i det siste :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...