Gå til innhold

Komplekser - klær

Fremhevede innlegg

Gjest Cruella
Skrevet

Jeg skrev at 163 var så lavt, vel det er kanskje ikke såååå lavt.

Jeg er den minste i min familie, med foreldre og søsken som alle er høyere enn meg, har jeg alltid følt meg liten.

Trenger ikke legge opp alle bukser heller, bruker 32 i lengde på beina, og det er vel ganske vanlig.

Har alltid drømt om å være minst 175...sukk

:oops:

Jeg kunne også tenkt meg en personlig assistent. Synes ikke venninnene er ærlige nok.

L-B

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet
Hvordan er det mulig???? Og fra en sykepleier?? Det forteller jo ganske mye om vedkommende når man klarer å si sånt i fullt alvor

Hovedoppgaven lastet hun ned fra internett.....

Hun er hunørsyk og MASSE på fylla og har usikker sex.

Bare pass deg neste gang du ser en sykepleier! Kanskje det er henne?

Gjest Anonymous
Skrevet

Min beste venninne er stylist og makeupartist, veldig dyktig som også :-) Hun bor i London, og jobber ofte med filmer, teater osv - så når hun er her, eller jeg er der, blir det ofte shoppingrunder! Hun har et godt øye, samt at hun ikke er det jeg vil kalle en "snobbestylist" og holder shoppingen på mitt nivå sånn økonomisk sett. Jeg er 183 høy, så de buksene dere ikke liker, elsker jeg:-) mitt problem er snarere at armene blir for lange, eks jakker: svært få jakker som er lange nok i armene! også er det ikke bare kult med høye hæler - en lang kvinne på 190 skremmer vettet av de fleste menn :ler: Kler meg klassisk med litt "urban street" style.

Skrevet

Jeg er utdannet kleskonsulent, så hvis noen trenger litt hjelp er det bare å sende meg en PM. Da skal jeg hjelpe til så godt jeg kan. Men da er det viktig at dere forklarer skikkelig! :D

Skrevet

Nå må dere ikke klage over å være små og søte da! de fleste menn tenker jo at det er feminint og yndig å være kort... det er jo bare søtt! :Nikke:

Jeg har det motsatte problemet. jeg er 177cm høy, og det er ikke bare moro det heller. bukser er ofte for korte i beina... Sko er også et problem. Jeg var i byen i går og så DE stilige støvlettene med høye hæler... Men jeg kan vel ikke bruke sånne sko.. Da blir jeg jo minst 183cm høy! Må se ned på alle venninnene mine...dessuten ser det vel kanskje dumt ut?

men de var jo så fine! *Drømme*

Nei nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Er det noen som har noen tips til oss høye?

Gjest Poirot
Skrevet
Sko er også et problem. Jeg var i byen i går og så DE stilige støvlettene med høye hæler... Men jeg kan vel ikke bruke sånne sko.. Da blir jeg jo minst 183cm høy! Må se ned på alle venninnene mine...dessuten ser det vel kanskje dumt ut?

Har en venninde på 182. Hennes favorittsko var platåsko når det var moderne. Og hun så flott ut! (Men jeg liker ikke sånne sko generelt, da! :) )

Synes du skal kjøpe de støvlettene, jeg. 177 er jo ikke SÅ høyt, og for meg på 153 er alle over 170 per def HØYE uansett. Men om de er 170 eller 185 legger jeg ikke merke til!

Skrevet

Tips: kjøp støvelettene! 6 cm fra eller til burde ikke hindre deg i gå med det du vil.

Det er som at jeg bare burde gå i høye hæler fordi jeg er 14 cm (guri jeg er jo den pygmeèn!) lavere enn deg. Og det er helt uaktuelt.

Så er vel jeg og gubben litt rart par da. Han er *svelg* 26 cm høyere enn meg.

Skrevet

Jeg er 183 og bruker like gjerne høye hæler som flate sko... Heller høye hæler til og med, for jeg syns det gjør bena penere.

Javel, så blir jeg 1.90. So what? Jeg syns det er stilig med høye mennesker med rake rygger og blikket rett frem. Om de har høye eller lave sko spiller ikke så stor rolle.

Er ellers enig i at jeg elsker lengden på buksene som etterhvert er mulig å oppdrive.

Jeg syns forøvrig alle jenter under 175 er små :wink: , så alt er relativt :ler: .

Gjest Cruella
Skrevet

Kjempefint tilbud, Musemor.

Skal ha det i bakhodet.

Lisa-Beth

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Jeg har veldig komplekser når jeg skal velge klær.

Sitter den fint over rumpa, får jeg "valker" hvis jeg sitter med buksa, ser kroppen forminsket ut?

Jeg bruker laaaang tid på å handle klær, og selv om jeg bruker str 34, føler jeg meg stor noen ganger. Men jeg kommer aldri hjem tomhendt. Så selvkritisk er jeg ikke! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...