Gå til innhold

navforslag

Fremhevede innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet
ts her, hva med charlotte da? står mellom det og caroline med c egentlig.. hva synes dere?

caroline blir jo lett caro, og charlotte blir jo lett lotte.. hmm vansklig med navn valg gitt..

Charlotte er også pent, kanskje hakket finere enn Caroline og hakket mindre vanlig.

Peset med "Charlotte" er jo at enkelte uttaler det "shaLotte", med trykk på "l"-en, noe som er mindre pent ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om to stykker (tenåringer) som heter Charlotte, og begge blir kalt Lottis av sine jevnaldrende. Synes egentlig ikke det er noe bedre enn Carro.

Skrevet
Fredrik=Freddy

Kristian=Kriss

William=Will/Willy

Victoria=Vicky

Elisabeth=Bettan/Betty

Caroline er jo et typisk vestkantnavn; merkelig at ikke du liker det ;)

Vestkantnavn, hva i alle dager mener du med det?

Jeg likte faktisk navnet Caroline helt til jeg ble gjort oppmerksom på denne Carro-muligheten. Vulgært, spør du meg.

Skrevet

Det finnes vel ikke et eneste navn som ikke har disse "kallenavnsmulighetene", og om det ikke er navnet, så er det noe annet. Kallenavn blandt venner, eller uvenner, er og blir noe vi ikke kan verne oss mot, uansett. En kan til en viss grad verne seg selv mot kallenavn fra VENNER, ved å poengtere at man ikke liker det, men fra de som ikke er ens venner vil det bare ytterligere forsterke bruken av det... men da er vi over på noe som slett ikke handler om navn.

Skrevet
Charlotte er også pent, kanskje hakket finere enn Caroline og hakket mindre vanlig.

Peset med "Charlotte" er jo at enkelte uttaler det "shaLotte", med trykk på "l"-en, noe som er mindre pent ;)

Er det ikke sånn vi uttaler Charlotte i Norge? Høres rimelig teit ut å si at man heter "Sharlot" liksom. Med mindre man er engelsktalende ell.

Skrevet

Går for Karoline og Even.

Charlotte og Adam klinger litt jålete i mine ører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...