Gjest linneaa Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 lurer på hva dere syns om navnet caroline? ja eller nei? med c eller skrevet med k? adam er navnet hvis det er en gutt.. hva synes dere om dette navnet? alternativ er kate(norsk utale) eller even.. synspunkter?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 meg over for, hva med å forkorte caroline til caro til hverdags.. er det harry eller ok?
:-) anna Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Karoline eller Caroline er et nydelig navn. Adam og Even er også fint. Tror jeg liker Even best av de to
estrella Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 lurer på hva dere syns om navnet caroline? ja eller nei? med c eller skrevet med k? adam er navnet hvis det er en gutt.. hva synes dere om dette navnet? alternativ er kate(norsk utale) eller even.. synspunkter? Liker Caroline best, av en eller annen rar grunn. Carro er fint kallenavn, det bruker vi på de som heter Caroline, eller Karro til Karoline. Adam og Even er også fine navn. Kate er og fint, men hehe, hvordan sier vi det på norsk egentlig, jeg ender bare opp med å si Kate på den "engelske måten".. ?
Meadow Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Caroline er fint, men ikke bare Caro. Både C og K er fint. Kate sagt på norsk, keet, altså ikke kæit eller ka-te hvis du skjønner, det synes jeg er fint. Adam og Even er fine navn begge to. Endret 31. oktober 2007 av Meadow
jannamor Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Liker Caroline best, av en eller annen rar grunn. Carro er fint kallenavn, det bruker vi på de som heter Caroline, eller Karro til Karoline. Adam og Even er også fine navn. Kate er og fint, men hehe, hvordan sier vi det på norsk egentlig, jeg ender bare opp med å si Kate på den "engelske måten".. ? keet
Gjest *smak* Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Caroline er fint med både K og C. Men jeg likte ikke forkortelsen Carro. Adam og Even er greie navn de også.
Nigo-san Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Tror jeg liker Karoline og Even best av de alternativene du lister opp. "Kate" vil vel ofte skape forvirring over uttalen, og det er ikke alle etternavn det passer like godt til. Edit: Og Karoline med K. Jeg liker ikke "unødvendige" C'er, men det er jo en smakssak. Endret 31. oktober 2007 av Nigo-san
thapara Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Jeg synes det er finest med Karoline, selv om navnet i seg selv ikke er så veldig fint. Even derimot er fantastisk fint! =)
Jens Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Karoline er fint, men Carro syns jeg høres ut som ett hundenavn.
Gjest imli Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 Jeg synes Karoline og Even var finest
Elodi Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Jeg synes Karoline og Adam er finest. Karro/Carro høres ut som en hund....
Gjest ¤bella¤ Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 dere som sier at Carro/Karro høres ut som et hundenavn. Hva vennene til barna vår kaller dem kan vi ikke få gjort noe med, så om man kaller datteren sin for Caroline skal man ikke se bort i fra at blandt venner blir det carro..
Lady Lovelylocks Skrevet 1. november 2007 #14 Skrevet 1. november 2007 Karoline og Adam er fine navn.
estrella Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 Karro/Carro høres jo ikke ut som hundenavn, det er jo kallenavn til jenter? Alle jeg kjenner som heter Karoline/Caroline blir kalt for Karro/Carro..
Gjest Frysepulver Skrevet 3. november 2007 #16 Skrevet 3. november 2007 Caroline bør skrives med "c". Even er et fint navn, men ville ikke valgt det selv. Adam får jeg homsefølelse av Kate er kun pent i engelsktalende land og bør uttales deretter
Deidre Skrevet 3. november 2007 #17 Skrevet 3. november 2007 Jeg vil si gratulerer med nye nettsider, de var fine. Uff, bare tanken på at min datter kunne risikere å bli kalt Carro, er nok til at jeg aldri i livet ville vurdere et slikt navn Ellers synes jeg ingen av navneforslagene er særlig fine. De blir rett og slett for tamme og intetsigende for meg. Jeg sverger heller til sterke, tradisjonelle navn, som Fredrik, Kristian, William, Håkon, Victoria, Elisabeth, osv
Gjest Frysepulver Skrevet 3. november 2007 #18 Skrevet 3. november 2007 Uff, bare tanken på at min datter kunne risikere å bli kalt Carro, er nok til at jeg aldri i livet ville vurdere et slikt navn Ellers synes jeg ingen av navneforslagene er særlig fine. De blir rett og slett for tamme og intetsigende for meg. Jeg sverger heller til sterke, tradisjonelle navn, som Fredrik, Kristian, William, Håkon, Victoria, Elisabeth, osv Fredrik=Freddy Kristian=Kriss William=Will/Willy Victoria=Vicky Elisabeth=Bettan/Betty Caroline er jo et typisk vestkantnavn; merkelig at ikke du liker det
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #19 Skrevet 3. november 2007 Kate er og fint, men hehe, hvordan sier vi det på norsk egentlig, jeg ender bare opp med å si Kate på den "engelske måten".. ? Jeg kjenner en "Keth", en "Keit", og en "Kath", og alle skrives Kate.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #20 Skrevet 3. november 2007 ts her, hva med charlotte da? står mellom det og caroline med c egentlig.. hva synes dere? caroline blir jo lett caro, og charlotte blir jo lett lotte.. hmm vansklig med navn valg gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå