Gå til innhold

-Skattepenger-


Edie

Anbefalte innlegg

Nå øker spenningen her.

Sambo ringte nettopp og sa at oppgjøret her kommet i posten.

Han har fått forbud om å åpne min og han har fått 25000 i baksmell.. er helt hysterisk.

MEN det er lys i enden av tunnellen! Det var nemlig ikke oppført noen gjeld på ham og han har en større andel av gjelden vår enn meg. Så mest sansynlig har jeg fått en god del tilbake. Går kanskje opp i opp da?

Han har fortsatt forbud om å åpne min... så han må vente til jeg kommer hjem! Stakkars :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aricept: trekker de 36% på de med biintekt?

jepp.. vet ikke hvorfor de gjør det. noe lønningskontoret bestemmer. Enda jeg har levert tabellkort ja. og da avhenger det av hvor mye jeg tjener. er det under 1500,- er det ingen skatt. jeg tjener som regel 1800-2000,- i mnd. så skulle hatt skattetrekk på 90,- eller noe sånt i mnd. men siden jeg er timeansatt gidder de ikke å ta hensyn til tabellen min og trekker 36% av alt...

men, men...har i alle fall mye penger nå :P eller i juni da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juuuhuuu! Det ordnet seg bra for oss...

Jeg fikk tilbake 36.000 på skatten (men hadde da fått all gjelden vår).

Det betyr at vi har ca 10.000 å rutte med til sommeren!

Sambo er glad og blid igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversteg frikortgrensa i fjor, så jeg trodde jeg skullemåtte betale 1500kr omtrent (ifølge www.skatteetaten.no ihvertfall). Istedet fikk jeg igjen! Vel, ikke egentlig, det avr 53kr og blir ikke utbetalt men gudbedre for en lettelse for en fattig student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Jeg trodde jeg skulle ligge på grensa mellom pluss-minus 1000,- jeg...var faktisk HELT sikker på at det heller nærma seg minusgrensa i år... og tenkte at det var nok lurt....

Så fikk jeg i går beskjed om at jeg får igjen 7100,-..... :ler: Jeg har visst mindre kontroll en jeg trodde jeg!! :ler:

Men uansett hvor lite planlagt det var, og uansett hvor lite lønnsomt det er, så er jeg skrekkelig enig i at det er litt godt da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en gledelig overraskelse i posten. Nesten 10000 kr tilbake... Går rett inn på babykontoen og får helt sikkert bein å gå på.

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg får igjen 7000 og samboeren 18000. YES!!

Gode penger til sparekontoen, det!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får igjen drøyt 5000, mens samboeren fikk baksmell på store 314 kroner. 15 kroner mindre, så hadde han sluppet å betale..... De driver ikke inn beløp under 300 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Får igjen 3600,-

Ser på det som en liten ekstra bonus til ferien.

Glad for at jeg slipper baksmell. :sjarmor:

Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...