Gå til innhold

Prompelukt


Fremhevede innlegg

Gjest Prompen
Skrevet

Synes du at det lukter godt av din egen promp? Jeg kan synes det en gang i blant, og noen ganger nyter jeg lukten litt. Jeg kjenner jo at det egentlig lukter vondt, men det lukter på en måte litt godt også, fordi den er min. Jeg synes aldri det lukter godt av andres promp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg syns ikke det lukter noe godt. Noen ganger lukter det ingen ting. Men visst det gjør er det ikke akkurat roser det lukter :fnise:

Skrevet

Hadde man ikke tålt sine egne lukter så hadde livet egentlig vært uholdbart. Skulle man da gått med neseklype på do? :fise:

Skrevet
Skulle man da gått med neseklype på do?

Det er mange som gjør det da!

Skrevet

De gangene jeg har spist noe jeg ikke tåler, sitter jeg og brekker meg når jeg er på do..... :sjenert: Det er ikke så greit!

Men sånn bortsett fra de gangene, så liker jeg ikke lukta spesielt godt til vanlig heller :ler: Promp lukter ikke blomster!

Skrevet

Huff, her var det mye ekkelt og merkelig. Hvorfor ta opp så mye griseri når folk spiser og alt?

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet
Synes du at det lukter godt av din egen promp?

NEI :fnise:

Skrevet
Huff, her var det mye ekkelt og merkelig. Hvorfor ta opp så mye griseri når folk spiser og alt?

Det står jo i tittelen hva tråden handler om, så hvorfor gikk du inn i den hvis du synes det er så ekkelt?

Gjest Prompen
Skrevet

Da er det vel jeg som er rar. Men som sagt så kjenner jeg at det lukter vondt, men samtidig så liker jeg lukten litt også. Det lukter MYE værre av andre sin promp, ivertfall.

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Gjest Prompen
Skrevet
Noen ganger lukter det ingen ting.

Det tror jeg aldri har skjedd med meg. Da kan det umulig være en "ekte" promp.

Gjest tullfrid
Skrevet

:fnise: dette var en morsom tråd

Kan ikke akkurat si at jeg LIKER lukten, men jeg er jo på en måte fortrolig med den, hehe.

Andres promper er skikkelig fæle, mens jeg tåler og aksepterer mine egne.

Kjenner meg ikke helt igjen i det å nyte sin egen prompelukt :ler:

Skrevet
:fnise: dette var en morsom tråd

Kan ikke akkurat si at jeg LIKER lukten, men jeg er jo på en måte fortrolig med den, hehe.

:ler:

:fnise:

Skrevet

Så den typiske KG.kvinnen er slik:

:vekt::sjokolade::shoppe::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise:

Kanskje en grunn til at det ikke er så mange menn her.

Skrevet
Så den typiske KG.kvinnen er slik:

:vekt::sjokolade::shoppe::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise:

Kanskje en grunn til at det ikke er så mange menn her.

Tror trygt du kan regne med at en typisk KG kvinne promper ja. :filer:

Skrevet
Så den typiske KG.kvinnen er slik:

:vekt::sjokolade::shoppe::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise::fise:

Kanskje en grunn til at det ikke er så mange menn her.

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...