Gjest Prompen Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Synes du at det lukter godt av din egen promp? Jeg kan synes det en gang i blant, og noen ganger nyter jeg lukten litt. Jeg kjenner jo at det egentlig lukter vondt, men det lukter på en måte litt godt også, fordi den er min. Jeg synes aldri det lukter godt av andres promp.
Amalie_85 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Nei jeg syns ikke det lukter noe godt. Noen ganger lukter det ingen ting. Men visst det gjør er det ikke akkurat roser det lukter
roxanne Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hadde man ikke tålt sine egne lukter så hadde livet egentlig vært uholdbart. Skulle man da gått med neseklype på do?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Skulle man da gått med neseklype på do? Det er mange som gjør det da!
Sans Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 De gangene jeg har spist noe jeg ikke tåler, sitter jeg og brekker meg når jeg er på do..... Det er ikke så greit! Men sånn bortsett fra de gangene, så liker jeg ikke lukta spesielt godt til vanlig heller Promp lukter ikke blomster!
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Huff, her var det mye ekkelt og merkelig. Hvorfor ta opp så mye griseri når folk spiser og alt?
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Synes du at det lukter godt av din egen promp? NEI
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Huff, her var det mye ekkelt og merkelig. Hvorfor ta opp så mye griseri når folk spiser og alt? Det står jo i tittelen hva tråden handler om, så hvorfor gikk du inn i den hvis du synes det er så ekkelt?
Gjest Prompen Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Da er det vel jeg som er rar. Men som sagt så kjenner jeg at det lukter vondt, men samtidig så liker jeg lukten litt også. Det lukter MYE værre av andre sin promp, ivertfall.
Gjest Ansjoni Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 (endret) . Endret 15. oktober 2009 av Ansjoni
Gjest Prompen Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 Noen ganger lukter det ingen ting. Det tror jeg aldri har skjedd med meg. Da kan det umulig være en "ekte" promp.
Gjest tullfrid Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 dette var en morsom tråd Kan ikke akkurat si at jeg LIKER lukten, men jeg er jo på en måte fortrolig med den, hehe. Andres promper er skikkelig fæle, mens jeg tåler og aksepterer mine egne. Kjenner meg ikke helt igjen i det å nyte sin egen prompelukt
Amanlis Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 dette var en morsom tråd Kan ikke akkurat si at jeg LIKER lukten, men jeg er jo på en måte fortrolig med den, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #16 Skrevet 2. november 2007 Så den typiske KG.kvinnen er slik: Kanskje en grunn til at det ikke er så mange menn her.
Julianne Skrevet 2. november 2007 #17 Skrevet 2. november 2007 Så den typiske KG.kvinnen er slik: Kanskje en grunn til at det ikke er så mange menn her. Tror trygt du kan regne med at en typisk KG kvinne promper ja.
Gulphild Skrevet 2. november 2007 #18 Skrevet 2. november 2007 Så den typiske KG.kvinnen er slik: Kanskje en grunn til at det ikke er så mange menn her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå