randimarita Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg og min kjære skal gifte oss på Den Dominikanske Republikk 10. mars 2008. Er det noen som har erfaring med det? Er mitt første innlegg her, men har vært å tittet MYE! Takk for mange tips alle sammen!
*Tausa* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg og min kjære skal gifte oss på Den Dominikanske Republikk 10. mars 2008. Er det noen som har erfaring med det? Er mitt første innlegg her, men har vært å tittet MYE! Takk for mange tips alle sammen! Wow, endelig enda en 10.03.08-brud! HURRA! Og jeg som fram til nå trodde jeg var unik. Jeg har dessverre ingen erfaring med utenlandsbryllup. Vi gifter oss her i Norge. Men det høres helt herlig ut! Lykke til! :love:
canica Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg var gjest i et bryllup i dominikanske for noen år siden. Det var veldig vellykket. Dersom dere har planer som innebærer en del organisering så bør dere ha minst en med dere som prater bra spansk. Det er veldig varierende engelskkunnskaper der borte. Bryllupet jeg var gjest i ble avholdt på et av de store all inclusive hotellene (både vielsessermoni og fest). Hvor skal dere har bryllupet ?
randimarita Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg var gjest i et bryllup i dominikanske for noen år siden. Det var veldig vellykket. Dersom dere har planer som innebærer en del organisering så bør dere ha minst en med dere som prater bra spansk. Det er veldig varierende engelskkunnskaper der borte. Bryllupet jeg var gjest i ble avholdt på et av de store all inclusive hotellene (både vielsessermoni og fest). Hvor skal dere har bryllupet ? Vi har vært der mange ganger før, så vi vet at det er litt varierende engelskkunnskaper Vi skal ha bryllupet på Gran Ventana Beach Resort, det ligger i Puerto Plata. Det er et All Inclusive hotell. Vi skal bare velge hvilken restaurant vi vil ha festen på, og når vi kommer nedover velger vi blomster og pynt +++ ellers ordner de med ALT! Vielsen blir på stranda. Prisen for hele bryllupspakken blir ca 1000 dollar,(inkl all mat og drikke og kaker, pynt, brudebukett, fotograf hele dagen) å d må jo være ganske billig, ettersom vi blir ca 35 stk. Hvor var det du var da?
randimarita Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Wow, endelig enda en 10.03.08-brud! HURRA! Og jeg som fram til nå trodde jeg var unik. Jeg har dessverre ingen erfaring med utenlandsbryllup. Vi gifter oss her i Norge. Men det høres helt herlig ut! Lykke til! :love: Så arti at du å er 10.03.08 brud! Trodde jeg var den eneste jeg også Masse lykke til du også! :love:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå