Gå til innhold

Hagens nye bok


Paradokset

Anbefalte innlegg

Carl I Hagen lanserer i dag sin nye bok.

Med forbehold om at jeg faktisk ikke har lest boken oppfatter jeg det slik at han:

- Han kunne reddet Tore Tønne, men gjorde det åpenbart ikke

- Kåre Willoch kan takke Hagen for sitt gode ettermæle

- Slår til høyre og venstre med personkarakteristikker

- Avslører at tidligere kollega Siv Jensen løy om Søviknes-saken i 2001

- Oppfatter det slik at han ikke har begått et eneste politisk feilgrep gjennom sin lange politiske karriere

Om dette skulle stemme så er det overraskende i tråd med mitt inntrykk av både Carl I Hagen og de ideene Frp er tuftet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og det er jo helt i tråd med frp motstandere og uttale seg om noe de ikke en gang har lest.....

He he..du har rett. Sosialistene er så ivrige etter å kritisere at de ikke har tid til å lese boka først...

De slakter FrP, og drømmer om Pol Pot og andre demokrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
He he..du har rett. Sosialistene er så ivrige etter å kritisere at de ikke har tid til å lese boka først...

De slakter FrP, og drømmer om Pol Pot og andre demokrater.

... og du er så ivrig etter å dumme deg ut at du ikke går av veien for å skrive piss.

Ting tyder på at det er langt flere enn de ekle sosialistene som har fått gjennomgå i Hagens bok. En skal være særs trangsynt for ikke å ha fått med seg at Frp/Hagen er uspiselig for langt flere enn de ekle sosialistene. (Hint: optiker)

Men lever man i en verden formet av overskrifter i VG, dukker det bråttoms opp slike innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er jo helt i tråd med frp motstandere og uttale seg om noe de ikke en gang har lest.....

Slik Hagen selv gjorde om Vallas bok, uten å ha lest den...

Get over it...

Btw så synes jeg Frp i enkelte sammenhenger får ufortjent mye pes. Som den famøse "Bandidosgenser-saken" - som i mine øyne er storm i et vannglass.

Endret av Paradokset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...