Gjest Opeth Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har i de siste 2-3 ukene slitt litt med svimmelhet. Jeg gikk til legen, men hun fant ikke noe ut. Hun spurte også om jeg gjor noe uvanlige bevegelser med hodet, eller om jeg hadde pustevansker, men jeg har verken pustevansker eller gjør noe rart med hodet. Jeg gjør helt vanlige ting. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig blir svimmel? Det går helt rundt for meg, og etter 2-3 minutter så er jeg så og si helt bra igjen. Noen ideer?
Gjest Gjest_L_* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Svimmelhet kan vere så mykje rart. Alt frå stress til problem med det indre øyre. Det kan vere heilt harmlaus eller litt meir alvorleg. Dersom du har hatt det regelmessig i 3 veker, så ville eg nok spurt om ein grundigare undersøking hjå legen. Meina ikkje å skremme deg eller noko, det er sikkert harmlaust. Men det beste er jo å finne ut av det, så du kan bli kvitt det. Eg fann forresten denne, kanskje du det blir litt lettare å finne ut svimmelheten kjem av. Dersom du ikkje får nokon fornuftige svar her inne, så kan du jo forsøke å søke litt på lommelegen.no eller doktoronline.no
roxanne Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Det er noe som heter krystallsyken, det er noen små krystaller i øret som har flyttet på seg, sikkert derfor legen spurte om du hadde gjort noen uvanlige bevegelser med hodet. Svimmelhet, karusellfølelse er et symptom på dette. Ellers så kan jo virus på balansenerven gi svimmelhet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå