Gå til innhold

Ille eller bra?


Edie

Anbefalte innlegg

Så ble jeg superaktiv også da! :P

Burde jeg finne på noe annet å gjøre, eller fortjener jeg gratulasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Jeg har lenge forundret meg over dette at det er litt kult og være superbruker osv. Personlig syns jeg det er litt flaut jeg når alle kan se at jeg har en tendens til å engasjere meg så mye i et forum som dette at jeg faktisk legger igjen 100 vis av innlegg.

Vet ikke - hva mener dere andre. Er det særlig kult å være superbruker? Det er jo selvfølgelig noe som kommer etter en stund da uansett - men personlig skulle jeg ønske det ikke sto noe steder hvor mange innlegg jeg hadde lagt inn. Syns ikke det er så kult jeg. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trives godt som super bruker jeg da, men jeg har jo ikke skrytet på mkeg mye liv heller, ellers bare gratulerer jeg Aricept.

Jeg jobbet har for og bli superaktiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Takk!

Lurte litt på dette jeg også...Har skrevet veldig mange innlegg på veldig kort tid synes jeg... Skulle kunne velge om man ville vise hvor mange innlegg man hadde....?

Må jo virke som om jeg ikke gjør så mye annet enn å være her. Gjør jo det, men det er jo veldig koselig her! Og så blir det jo mange innlegg av å svare på sånne ordassosiasjonstråder...... ett ord i hvert innlegg.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Gratulerer :)

Må si at jeg har tenkt litt på det jeg også :oops: .....man kunne jo tror at jeg ikke gjør annet enn å skrive innlegg :ler: men heldigvis er det nå ikke så ille da ......og det ER jo kjekt på KG også da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker aldri over om jeg har mange innlegg eller ikke på forum.

Men jeg legger noen ganger merke til om andre har det. Hvis de svarer noe som jeg legger merke til. :blunke:

Har vært borti folk som nærmest spammer opp innleggstallene sine.

Get a life sier jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja - nå har jeg jammen fått enda en prikk. Uff....

Men det er jo litt greit å vite at andre syns det er kjekt å ha så mange innlegg som mulig da. Så kan jeg bare legge følelsen av at jeg burde holde munn litt oftere ligge. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fortjener gratulasjoner Asterism!

Bra jobba. Stikker ikke under en stol at ved å gratulere deg her er jeg et steg vidre for å bli superbruker selv. :kul: He he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener gratulasjoner Asterism!

Bra jobba. Stikker ikke under en stol at ved å gratulere deg her er jeg et steg vidre for å bli superbruker selv.   :kul:  He he..

Bare vent du - puff så kommer den ene prikken, og puff igjen - der er der en til. Hjelpe meg :) Hva er det vi bruker tiden til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent du - puff så kommer den ene prikken' date=' og puff igjen - der er der en til. Hjelpe meg :) Hva er det vi bruker tiden til...[/quote']

:Nikke: den ene prikken poffer opp etter den andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...