Gå til innhold

konfidensiellt stoff om trodheim og kaker


jannamor

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om disse mer eller mindre bekreftede ryktene???

så ja saken er at franke nytelser skal/vil kjøpe opp Byåsen bakerier, legge ned de minst lønnsomme filialene, og ta opp kampen mot det rævslikkaf.....drittbkaerif....ihælv.... bakeriet rosenborg

jeg er lykkelig, endelig litt gode kaker og ordentlig service inn i byen!!!! stå på, de er fantastiske

hva synes dere trondhjemmere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det ikke allerede et Franske Nytelser på Rosenborg..? I så fall har jeg en fantastisk nøtte-og sjokoladekake fra dem liggende i fryseren... Den kommer i hvertfall fra en fransk bakeri her i byen.

Byåsen Bakeri er et helt greit, tradisjonelt trondheimsbakeri. Litt synd å miste det og.

Trondheim har stort sett bare Rosenborg Bakeri, Egon og Jordbærpikene nå. Derfor skulle jeg gjerne beholdt Byåsen Bakeri OG fått flere Franske... Ja, og så får vi snart et italiensk konditori. Fram for kakemangfoldet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til Franske Nytelser, men det høres jo ut som et bra tilskudd til ellers noe stusslige bakerier ellers i byen (og om Jordbærpikene regnes som bakeri er i hvert fall ikke de noe å samle på...). Det eneste virkelig bra bakeriet jeg kjenner i byen er Godt Brød, og de har ikke mye kaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke allerede et Franske Nytelser på Rosenborg..? I så fall har jeg en fantastisk nøtte-og sjokoladekake fra dem liggende i fryseren... Den kommer i hvertfall fra en fransk bakeri her i byen.

jo det er de det er snakk om, som skal utvide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for det,sier bare jeg! :juhu:

Hva meg gjelder, vet jeg bare om to gode bakerier i byen- Godt brød og Franske Nytelser-og konditoren til FN rocker. Lage byens absolutt beste kaker. Dette syns jeg er alldeles glimrende nyheter-skal støtte dem alt jeg klarer. Var forøvrig FN som laget alle kakene til bryllupet vårt,og vi kunne ikke vært mer fornøyd,både med produkt og service.

Og så ønsker jeg meg en liten kafè med deres produkter...litt Frankrike i Trondheim. :sjenert:

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke til Franske Nytelser, men det høres jo ut som et bra tilskudd til ellers noe stusslige bakerier ellers i byen (og om Jordbærpikene regnes som bakeri er i hvert fall ikke de noe å samle på...). Det eneste virkelig bra bakeriet jeg kjenner i byen er Godt Brød, og de har ikke mye kaker.

Det er sant, ingen kan slå Godt Brød. Skulle ønske de hadde flere kaker.

Når jeg tok med Egon og Jordbærpikene så var det vel for å få fram at de ser ut til å "ta over" markedet her i byen. I hver sin gren. Rosenborg Bakeri på bakerisiden, Jordbærpikene på café-siden og Egon på "restaurant"-siden (er vel egentlig bare dyr fast food...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, ingen kan slå Godt Brød. Skulle ønske de hadde flere kaker.

Når jeg tok med Egon og Jordbærpikene så var det vel for å få fram at de ser ut til å "ta over" markedet her i byen. I hver sin gren. Rosenborg Bakeri på bakerisiden, Jordbærpikene på café-siden og Egon på "restaurant"-siden (er vel egentlig bare dyr fast food...).

egon er det mest ubrukelige konseptet i vår tid, det er vanvittig dårlig mate, til helt usannsynlige priser, de har aldri hørt om service heller, kast de ut, spesiellt av tyholttårnet.. ohh jeg har lyst å lage restaurant i tyholt tårnet

jordbærpikene er også ubrukelig, med unntak av den på solsiden hvor det er god plass til barnevogner, uansett jobber det unge utspjåka drittunger der, som ikke kan en dritt om yrke, ikke er de faglærte ikke kan de lage mat, og ikke kan de noe om hygiene, de tar i penger, og svupp rett i maten, de går med løst hår, så hårene flagrer i maten, mye av maten er gammel, og hvem i huleste, liker å gå på et sted med

å ja vår meny er unik vi har nachos, liksom bruchetta, salathode med tsatsiki og pesto ogquischedings, (hmm skriver det bare sånn jeg) pakka vi fikk fra mr råtten slakter var umerka sjø tygg tygg

nei fysj å fy.

litt utenfor min egen tråd her, men gud så vanvittig lite bra steder det egentlig er å spise lunch i trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Franske nytelser har veldig gode croissanter og pain au chocolate, men at brødene deres ikke er spesielt gode (hard skorpe og tørr krumme, jeg har spist uendelig mye bedre i Tyskland og Frankrike). Kakene deres er jeg heller ikke særlig glad i. De er allikevel mye bedre enn Rosenborg dampbakeri, så jeg ønsker dem velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troppet opp på Erichsen hver eneste morgen og kjøpte croissanter av han konditoren på Franske Fristelser da han og hans kone jobbet der da de kom til byen. YUMMY!!!!!!

Jeg øsnker de hjertlig velkommen. Gid noen kunne åpne noen flotte spisesteder i DØLLE trondheim!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...