Gå til innhold

Spermdrependemiddel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen erfaring med å bruke dette som prevansjon?

Jeg skal nå ha en mnd uten p-piller, og jeg ville foretrukket å hatt sex uten kondom, men jeg veit ikke helt hva jeg kan bruke da...

Jeg har hørt om spermdrependemiddler, men da jeg var på apoteket og spurte etter det i dag, så hadde de det ikke...

Jeg tror det hadde vært forsøket, men jeg veit lissom ikke noe som hest om det...

Håper noen kan hjelpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den/ de typende som ble solgt i norske apotek før er tatt av markedet på grunn av et stoff i dem man mener kan være kreftfremkallende eller noe, husker ikke helt. På grunn av dette er også pessar fjernet fra norske apotek (fordi pessar skal brukes med spermdrepende krem). Jeg synes å huske at det jobbes med å finne et erstattende middel som ikke inneholder det/ de stoffene man ikke ville ha i norske apotek.

Imidertid tror jeg det går an å få kjøpt sæddrepende krem på nettet. Søk på "pessar" og lignende på forumet her, så finner du garantert noen flere tråder om det.

Skrevet

okai. takk for hjelpen... jeg regner ikke med at jeg skal kjøpe det. Vi skal nok overleve i en mnd med kondom... :P

Skrevet

Hvorfor skal du egentlig stoppe en mnd? :klø:

Skrevet

fordi jeg må finne noe annet å bruke, for jeg blør ca to til tre uker minst i løpet av en mnd, og det er vi døktig lei. Jeg skal til legen i slutten av november, og fremtil det så har jeg en pause for at kroppen skal kome noen lunde i laget igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...