Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år gammel. I den siste mnden har jeg plagdes veldig me hofta/låret mitt. Litt vanskelig å forklare hvor det er. Noen gang gjør det vondt å gå på foten og noen ganger svikter venstrefoten helt (Har det bare sånn i venstre fot), og jeg må støtte meg til noe. Jeg kan ikke ligge på venstrefoten, det er veldig ubehagelig. Kjenner det av og til når jeg trener. Noen gang får jeg så vondt at jeg må ta meg sammen for å ikke lage en grimase. Om jeg har foten i en spesiell stilling en liten stund er den helt håpløs etterpå. I begynnelsen tenkte jeg at det kunen være en muskel som hadde strekt seg, men nå har det altså gått ca 1 mnd og det føles som det blir verre og verre. Noen som har det sånn? Eller begynner jeg å bli hypokonder her :)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_frk.fryd_*
Skrevet
Jeg er 21 år gammel. I den siste mnden har jeg plagdes veldig me hofta/låret mitt. Litt vanskelig å forklare hvor det er. Noen gang gjør det vondt å gå på foten og noen ganger svikter venstrefoten helt (Har det bare sånn i venstre fot), og jeg må støtte meg til noe. Jeg kan ikke ligge på venstrefoten, det er veldig ubehagelig. Kjenner det av og til når jeg trener. Noen gang får jeg så vondt at jeg må ta meg sammen for å ikke lage en grimase. Om jeg har foten i en spesiell stilling en liten stund er den helt håpløs etterpå. I begynnelsen tenkte jeg at det kunen være en muskel som hadde strekt seg, men nå har det altså gått ca 1 mnd og det føles som det blir verre og verre. Noen som har det sånn? Eller begynner jeg å bli hypokonder her :)?

Hei, får ikkje håpe at du er hypokonder for da er nok eg og det.

Eg har det i perioder og så kan det gå over et halvt år uten at eg merker noko i det heile.

Har ikkje vore til lege, men eg kan nok tenke meg at det kanskje kan vere noken nerver som kjem litt i klem sånn av og til.

kan vare i mange dager og veker i strekk.

det går nok over skal du sjå.

Ta deg ein tur til lege hvis du er veldig bekymra.

lykke til.

håper du legger ut svar på kva du finn ut, hvis du går til lege.

Skrevet

Var til legen i går, men ikke pga av hofta da. Måtte få i meg prevensjon. Men spurte om det i samme slengen. Jeg forklarte situasjonen og min vondhet. Hun sa at det var muskelstrekk. Det kan vare lenge sa hun. Jeg har bare hatt dette i 1 mnd, så det var normalt. Men om det er tilfelle hos deg vet jeg ikke da.

Skrevet

Når du har gått så lenge med plager så synes jeg du kunne bli henvist til en fysioterapeut eller osteopat.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...