Gå til innhold

Sang til pappa?


Morroklompen

Anbefalte innlegg

Eg er ei jente på 22 år som nettopp har mista pappaen min. Han døde av lymfekreft.

Eg drive no på å planlegge begravelsen til han og har lyst å ha ein sang i begravelsen. Men det er vanskelig å finne nokon..

Er det nokon som har et tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager tapet ditt

Det spørs om du mener en sang som skal synges av andre, eller om sangen skal spilles i kapellet..

Har du hørt JOSH GROBAN, "to where you are" eller LENE MARLIN "A place nearby"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Days" med the Kinks. En klassiker med aldeles nydelig tekst. Passer spesielt godt til rocke-pappaer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva likte pappaen din å gjøre, hva likte han å høre på?

Kanskje du kan finne sanger som beskriver pappaen din gjennom interesser?

Uansett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa hadde egentli ganske "harry" musikk smak...hehe:) vi har en sang som vi skal ha med i begravelsen, en som pappa alltid gikk å sang på.

Pappa var båtfrelst og elska å gå på slalom! :)

Men så vil vi barna hans ha en sang frå oss, som beskriver ka vi føle for pappaen vår, og kor mykje vi kjem te å savne han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for mange flotte sangar! :)

Eg skal ta dei med heim til søstrene mine i helga, så skal vi velge kva vi vil bruke!!

Er fremdeles åpen for forslag?! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"wishing you were somewhere here again", fra the phantom of the opera. Den handler om å miste faren sin, og hvordan man savner ham... Skal du synge den selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, eg har tenkt å få nokon andre til å synge den:)

Eg trur ikkje eg hadde klart å synge den sjølv, det hadde blitt for tungt. Eg skal prøve meg på ein tale som eg har skreve til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Bye har mange fine sanger om båtlivet og seiling, kanskje du finner noen av hans sanger som kan passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kondolerer så masse og utrolig mange fine sanger her, og du må nesten fortelle oss hva som ble spilt :)

Hørt disse?

My Dying Bride - For my fallen angel

Guns'n'roses - November Rain

Alphaville - Forever young

Cat stevens - father and son

within temptation - our farewell

Enya - Adiemus

Vidar Johnsen og Peter Nordberg - Den morgenen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va datoen til urnenedsettelsen bestemt. Så da e det bare å begynne å planlegge å forberede på mandag!

Vil bare takke for alle gode tips til sangar. Eg skal skrive kva sang vi bestemt oss for når det valget er tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...