Gjest bekymret Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 er bekymret og vil gjerne ha noen synspunkter! hadde ubeskyttet sex med en mann for en uke siden, han var ekstremt godt utrustet så "revnet" litt rundt skjedeåpningen, mer enn den vanlige riften jeg får når jeg ikke har hatt sex på en stund! men de siste dagene er jeg klødd ekstremt nedentil.. så mye at jeg mistenkte at jeg muligens hadde fått en soppinfeksjon. Min far som er lege (og nei, jeg har ingen planer om å diskutere ubeskyttet sex og evt kjønnssykdom med han) skrev ut behandling mot det, dette har ikke hjulpet.. begynner å bli veldig bekymret, er det bare såret som gror eller kan symptomer på en kjønssykdom oppstå allerede etter et par dager? trodde at inkubasjonstid var minst en uke etter samleie? tror ikke egentlig det er kjønnssykdom da jeg kjenner denne personen og han mente at han ikke hadde det, men så kan man jo ikke være helt sikker! og ja, veldig uansvarlig å ha ubeskyttet sex.. huff! lurer på om noen har synspunkter på hva den intense kløingen skyldes? det svir ikke! skal selvfølgelig oppsøke lege, men vil vente til det "gror" først.. har ganske panikk her jeg sitter! og når jeg skal bestille time til legen skal jeg ringe å si at jeg vil ha en gu og teste meg for alle kjønnssykdommer, eller kan jeg vente med å si det til jeg kommer inn til selve legen? ubeskyttet sex er noe dritt.. bruk kondom!!
Gjest ts Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Hvorfor ringte du meg aldri tilbake? hahaha :D men fra spøk til alvor, håper på noen fornuftige tilbakemeldinger..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå