MrsC Skrevet 28. oktober 2007 #1 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tatt i betraktning at bare 5 % føder på termin mens resten føder i perioden 14 dager før/ etter, lurte jeg på om det er noen av oss med termin tidlig november som allerede har fått? Jeg har termin 3. november, men ingenting som tyder på at noe er i ferd med å skje. Selv om lille bøllefrø "klager" over liten plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kveita Skrevet 31. oktober 2007 #2 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ikke noe her enda men det er jo 2 uker til termin da... Går rund å tror det kommer til å skje vær kveld. Men ingen baby kommer... Kjenner bare at den prøver å borre seg ned i bekkenet å det er litt vont til tider... Den kommer når den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidipia Skrevet 2. november 2007 #3 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har fått. Min lille ramp kom onsdag kveld. Så rakk akkurat å bli et oktober barn. (hadde termin 13.11) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kveita Skrevet 2. november 2007 #4 Del Skrevet 2. november 2007 Gratulerer med gutten Heidipia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsC Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 2. november 2007 Gratulerer med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. november 2007 #6 Del Skrevet 3. november 2007 Gratulerer så mye!!! Var det gutt du fikk? Siden det var enliten ramp mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 3. november 2007 #7 Del Skrevet 3. november 2007 Gratulerer Rene skjære gutteklubben, dette 8 dager til termin her... spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninnii Skrevet 4. november 2007 #8 Del Skrevet 4. november 2007 Håper det skjer snart og fort for nå er jeg litt lei....termin om 14 dager..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidipia Skrevet 5. november 2007 #9 Del Skrevet 5. november 2007 Gratulerer så mye!!! Var det gutt du fikk? Siden det var enliten ramp mener jeg... Ja er en gutt, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå