Gå til innhold

Går til sak mot 19 åring


Gjest Michael The ArchAngel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vil dette si at jeg kan saksøke nabo-katten for diskriminering siden den ikke vil bli klappet av meg, men av samboeren min? Kan jeg få erstatning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mia_*
vil dette si at jeg kan saksøke nabo-katten for diskriminering siden den ikke vil bli klappet av meg, men av samboeren min? Kan jeg få erstatning?

ja, dette er jo kjønnsdiskriminering på sitt verste! og dersom din samboer er av samme kjønn, så er det vel fordi du er for tykk/tynn, gammel/ung, rik/fattig... saksøk fletta av den selviske dritt-katten! og naboen som oppdrar slike krek!

og til den andre saken... go ahead, oldie! go ahead...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en selvinnsikt denne mannen har! tror han fremdeles er DEN hotte, attraktive ungfolen selv jo..Tror han virkelig at han kan få oppreis(n)ing?

Jeg som lurte på å saksøke katta. Samboeren min er en mann, så her lukter den kjønnsdiskriminering på lang vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en utrolig tragisk mann, han trodde virkelig at han skal få lov til å pule hvem han vil, uten å tenke om damene ville det samme. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, kom ikke som noen bombe at han var tysk nei :hoho:

For en tragisk fyr. Håper foreldrene til jenta på bildet i Dagbladet er riktig stolte av datteren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, kom ikke som noen bombe at han var tysk nei :hoho:

For en tragisk fyr. Håper foreldrene til jenta på bildet i Dagbladet er riktig stolte av datteren sin.

Du tror dette har noe med at han er tysk å gjøre? :roll:

Jeg skal love deg det finnes patetiske tullinger her i landet også...

Når det gjelder jenta på bildet, vet du ingen ting om verken henne eller familien hennes, så slike kommentarer burde være unødvendige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

I forhold til voldtektslovgivning er dette en interessant sak. Er man forpliktet til å sex dersom man blir vartet opp på byen eller blir med noen hjem?

Hva om HUN forventet sex og han ikke greide det hjemme hos henne, skulle da hun saksøkt han for manglende evner?

Jaja gamlefar ... Det var gøy så lenge det varte. Håper du taper i retten og må betale (opp)reisning ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja, sku jeg godt til sak i mot alle som ikke ville ha sex med meg, ville det norske retvesen fått mye og gjøre gitt :fnise:

Hvis jeg leser litt mellom linjene, så blir du ofte avvist...? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...