Gå til innhold

Arbeidstider


Gjest Nysgjerrig gjest:)

Anbefalte innlegg

Gjest Nysgjerrig gjest:)

Spørsmålet er:

Hvor jobber du, hva jobber du som, og hvilke arbeidstider har du?

Er bare nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleieassistent på et privat sykehjem.

Arbeider bare D/A turnus (ikke natt).. D fra 7-15-30 (alt ettersom, noen ganger begynner man tidlig og slutter tidlig, og noen ganger begynner man senere og slutter senere, oftes er vakten 6,5-7 timer.)

A er for min del fra 16-21.30 eller 22, men av og til fra 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber som sykepleier på sykehjem. Jobber dag og kveld. Dagvaktene begynner kl. 07.30 og varer til 14.30. Kveldsvaktene begynner kl.14.30 og varer til kl. 21.30. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som systemutvikler.

Har egentlig kjernetid på kontoret fra 9-15, men jobber i praksis med 100% fleksitid så lenge jeg stiller på kontoret dersom det er viktige møter. Herlig å kunne flekse mellom kontoret og hjemme/hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lærer i barneskolen 08.00-15.30 to dager i uka 08.00-14.45 de andre dagene. (I tillegg kommer det litt på kveldstid, foreldremøter, trekantsamtaler, kurs, avslutninger til jul og sommer, U-landsaksjon mm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er:

Hvor jobber du, hva jobber du som, og hvilke arbeidstider har du?

Er bare nysgjerrig!

Jeg jobber med Shine og jobber som selvstendig næringsdrivende.Jobben består av å lære andre mennesker om helse,kosthold og hudpleie. I tillegg har jeg bl.a business-opplæring på andre som,ønsker å jobbe i Shine.

Arbeidstiden min bestemmer jeg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som journalist.

Har fleksitid, men med kjernearbeidstid fra 09-16.30

Jeg jobber som oftest fra 08.30-17.30, men for tida er det gjerne tolvtimersdager...må jobbe inn masse sånn at vi kan ta juleferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider