Gå til innhold

Arbeidstider


Gjest Nysgjerrig gjest:)

Anbefalte innlegg

Gjest Nysgjerrig gjest:)

Spørsmålet er:

Hvor jobber du, hva jobber du som, og hvilke arbeidstider har du?

Er bare nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleieassistent på et privat sykehjem.

Arbeider bare D/A turnus (ikke natt).. D fra 7-15-30 (alt ettersom, noen ganger begynner man tidlig og slutter tidlig, og noen ganger begynner man senere og slutter senere, oftes er vakten 6,5-7 timer.)

A er for min del fra 16-21.30 eller 22, men av og til fra 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber som sykepleier på sykehjem. Jobber dag og kveld. Dagvaktene begynner kl. 07.30 og varer til 14.30. Kveldsvaktene begynner kl.14.30 og varer til kl. 21.30. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som systemutvikler.

Har egentlig kjernetid på kontoret fra 9-15, men jobber i praksis med 100% fleksitid så lenge jeg stiller på kontoret dersom det er viktige møter. Herlig å kunne flekse mellom kontoret og hjemme/hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lærer i barneskolen 08.00-15.30 to dager i uka 08.00-14.45 de andre dagene. (I tillegg kommer det litt på kveldstid, foreldremøter, trekantsamtaler, kurs, avslutninger til jul og sommer, U-landsaksjon mm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er:

Hvor jobber du, hva jobber du som, og hvilke arbeidstider har du?

Er bare nysgjerrig!

Jeg jobber med Shine og jobber som selvstendig næringsdrivende.Jobben består av å lære andre mennesker om helse,kosthold og hudpleie. I tillegg har jeg bl.a business-opplæring på andre som,ønsker å jobbe i Shine.

Arbeidstiden min bestemmer jeg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som journalist.

Har fleksitid, men med kjernearbeidstid fra 09-16.30

Jeg jobber som oftest fra 08.30-17.30, men for tida er det gjerne tolvtimersdager...må jobbe inn masse sånn at vi kan ta juleferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sivilingeniør. Kjernetid fra 9-15, med mulighet for hjemmekontor. I perioder jobbvber jeg veldig lange dager, noe som gir utslag i lite arbeid i andre perioder, da jeg prøver å avspasere alt jeg jobber ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som konsulent innenfor olje/gass og har kjernetid 9-15, og fleksitid fra 7-9 og 15-17, men jobber stort sett ca 7.30-16, evt med litt småting hjemmefra om kvelden. Også kommer det av og til perioder med masse jobbing, og da kan det fort bli en del overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber som forsker på universitet. I teorien er arbeidstiden fra 8-16, men her er det -ingen- som jobber disse tidene.. Det er i praksis full fleksi, folk som kommer og går til alle døgnets tider (de fleste kommer først etter kl 10... og det sitter stort sett alltid masse folk her til midnattstider). Jeg har en del fritidsinteresser som går til faste tidspunkt, så jeg pleier være her fra 8.30 - 16.30. Men kan altså tilpasse det hele helt etter mine egne behov (noe som er utrolig irriterende hvis man må samarbeide med noen som kommer kl 15 og som himler med øynene når jeg insisterer på å gå "så tidlig"... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i en ungdomsorganisasjon og vi har kjernetid fra 9 til 3, nå på vinteren jobber vi 7t 45min inkl lunsj og på sommeren 7t 15min inkl lunjs. Jeg er ikke alltid like flink til å komme før 9, men holder styr på hvor mange timer jeg jobber så det blir riktig.

Forrige uke varierte oppmøtetiden min fra 8.05 til 11.15... Sier vel mest om mine dårlige evner til å stå opp om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber turnus på sykehjem dag/kveld. Jobber tre dager på og tre dager av. Jobber fra 7.45-16.15 eller 8-16.30 på dagvaktene. På kveldstid jobber jeg 12.30-21 eller 13.45-22.15. Vi har også 15 dager i året som vi må jobbe inn, med eventuelt sykdom, ferie, avspasseringer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg jobber som advokatfullmektig. I kontrakten min står det 08:30-16:00, men det fungerer bare i teorien. Bruker å komme cirka 09:00 og jobber i snitt til 19:00. Avspasering og betalt overtid er ukjente begreper her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finansrådgiver i bank. Jobber fra 08-16 på vintern. Sommeren jobber jeg fra 08-15.30. Alt utover dette er overtid. Jeg jobber litt overtid for å møte kunder, etterbeid mm., men de fleste kollegaene mine jobber ikke overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som IT-konsulent og har også fleksitid. Kjernetid hos kunden jeg sitter hos nå er 9-14:30, men kan egentlig komme og gå som jeg vil... Kan også fint jobbe f.eks. ni timer mandag, og syv og en halv time torsdag og fredag. Som oftest prøver jeg å sitte åtte timer fra jeg kommer på jobb, så jo tidligere opp, jo tidligere hjem. ;) Syns det er fantastisk å slippe å beregne ekstra tid for eventuell trafikkø osv, er det litt kø en dag og jeg kommer ti over åtte istedenfor åtte, så gjør ikke det noe som helst. Er jo ikke skiftarbeid, og ingen som blir sur for at jeg ikke kommer og avløser dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...