Gå til innhold

Utdrikningslagsideér...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg gikk inn i forumet i håp om å finne noen tips om hva man kan finne på i et utdrikningslag.. men fant fort ut at å gå gjennom 153 sider ville ta noe tid.. Derfor lurer jeg på om det er noen som har noen gode historier å dele, eller noen ideér som bare venter på å få bli satt ut i livet..

Bestevenninnen min har spurt meg om jeg vil være hennes forlover.. :D .. og selvsagt vil jeg det, det er jo en ære. Jeg har lyst til å finne på noe sprell, men vet at hun ikke vil sette pris på total utdritning, og jeg vil jo at hun skal få flere gode minner, ikke det motsatte.. (men noe må jeg klare å få henne til å gjøre.. hehe..).. :sjarmor:

Blir kjempeglad om noen vil fortelle om eget utdrikningslag, eller venners.. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå inn på www.utdrikningslag.no , der skulle du få noen ideer.

Klem

Skrevet

Jeg ble drukket ut i helgen.. hadde verdens beste utdrikningslag..

Mitt varte i tre dager da, men noe av dette kan du kanskje bruke?

Jeg gjorde bl.a:

-Hadde piknik m/forlover, forlovede og forlovedens forlover.. :)

- Ost og vin m/venninnner

- Kjørte rally (dvs. satt på)

- Rebusløp

- Danset line-dance (sammen med de andre fra utdr. laget, de hadde leid en instruktør)

- Kjørte traktor

- Drikkeleker (De hadde spurt min kjære om div. sp. mål, og så måtte jeg svare det samme, hvis jeg svarte feil måtte jeg drikke)

- Karaoke

- Klemmegaver (alle i utdr. laget gir en gave hver, så måtte jeg gjette hvem den var fra, og hvilken historie gaven skulle illustrere)

- Var ute på by'n

-hotellovernatting på suite m/fire venninner

- Ble malt i gul og svart i ansiktet, satt på fotballtrøye og måtte sitte sammen med kanarifansen på treningskampen mellom LSK og Vålerenga

Gjest Ulogget Meta
Skrevet

Jeg ble drukket ut på lørdag. Ble nok litt utdritningslag, men jeg tar meg selv ikke så høytidelig, så det var kjempegøy! Men ihvertfall.. Jeg måtte kjøpe kondomer uten å snakke og så forsøke å selge de, lese eventyr med innlevelse foran teateret, fikk en liten tatovering, lekte drillpike med et buekorps, en instruktør kom og hadde salsakurs med oss, løste rebuser og så hadde de spurt min kjære masse spørsmål som jeg måtte svare på og om jeg ikke fikk rett svar, måtte jeg shotte. På slutten av kvelden gikk vi på byen. Egentlig hadde de bestilt time til paragliding, men det blåste for mye dessverre.

En venninne av meg ble drukket ut i fjor. Hun liker ikke dyr, så hun måtte melke kuer. Og så var de på rafting.

Gjest gift 5 april
Skrevet

Jeg giftet meg lørdag 5 april, og ble drukket ut helgen før deg. Jeg sier bare en ting: paragliding.... :)

Skrevet

Jeg ble også drukket ut i helgen, og hadde det faktisk utrooolig artig :D

Først spiste jeg lunsj med forloveren min (naaam)

Så ble jeg utkledd, før vi traff resten av gjengen. Så trodde jeg at jeg skulle masseres, men den gang ei. De kjørte meg til et platestudio, hvor jeg spilte inn en sang, som skulle spilles i bryllupet :lol: Jeg er så godt som tonedøv, så jeg herpa Dancing queen fullstendig....

Så spilte vi sangen inn en gang til med alle de andre som kor.

Ferden gikk så til MCdonalds, hvor jeg ble malt som tiger sammen med de andre barna(Fyttikatta som den malingen setter seg på burgeren) Her delte gruppen lag, og jeg og tre andre reiste på Wasteland og elkte krig med en masse 12-14 åringer (det var faktisk skikkelig artig)

Så fikk jeg en gave fra hver av jentene, som jeg skulle gitte hvem var fra og hvilken forbindelse den hadde.

Drikkeleker-så ut på byn. Kjempeartig!!!

Skrevet

Vi startet dagen på Dynamic Events. Det var kjempemoro! Menneskebowling, kjempeboksing, sumobryting (anbefales), øksekasting, fekting og gladiatorkamp er bare noen av aktivitetene du kan være med på. Har ikke ledd så godt på leeeenge!

Skrevet

Jeg hadde et kjempefint utdrikningslag, akkurat et slikt et som jeg så gjerne ville ha. Vi hadde en flott dag sammen med mine venninner oppigjennom årene.

Dagen startet med at jeg kjørte fly over hjemstedet mitt. Deretter dro vi ti, Hadeland Glassverk der vi hadde picnic i parken. Tilslutt dro vi hjem til min forlover og fortsatte kvelden med mase prating og latter. Dagen var rett og slett skikkelig koselig, og absolutt ikke noe typisk utdrikningslag!

Forøvrig kan hele historien lese her:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=9988

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...