Gå til innhold

rar i kroppen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

etter at jeg sluttet på p pillene (yasmin)har jeg blitt så trøtt i kroppen.. i går var 14 dager etter siste pillemens og kanskje det var eggeløsning da altså, men føltes som mage knip..stakk av og til i magen og det har jeg kjent før også...I det ene øyeblikket har jegløs mage og deretter hard avføring samt at jeg føler for å prompe ofte (selv om det ikke alltid hjelper mot mageknipen..) jeg begynner jo å lure på om det er noe gale med egg stokkene mine eller noe...stikker av og til i området rundt navlen og av og til litt på sidene... i går orket jeg ikke ha sex fordi jeg er så redd at det er noe galt med underlivet mitt!

noen tenker kanskje at jeg skal ta en graviditetstest men jeg er ikke gravid fordi jeg har ikke (og skal ikke ha før om over en uke tror jeg..) den normale mensen igjen. altså, jeg sluttet på pillene midt i brettet (fordi vi ønsker barn..)og fikk en pille mens 3 dager etter og etter det har det ikke gått mer enn 15 dager fra jeg fikk den..så jeg har sikkert ikke en gang hatt egge løsning fra jeg sluttet så jeg er nok ikke gravis. Hva kan d være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herreguuuuud jeg var visst bare gravid:)

hilsen spent og lykkelig jente:)

Skrevet

"bare" gravid :fnise:

Gratulerer! :juhu:

Skrevet

er det jeg tippa og når jeg lest 1.innlegg :fnise:

grattis :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...