pusla Skrevet 2. januar 2008 #101 Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde igrunn glemt denne boka di, så var innom og oppdaterte meg litt. Koselig å lese om dagene med lille knirket . Det ble jammen mange gaver under treet til "barnet vårt" i år også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 3. januar 2008 #102 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #103 Del Skrevet 4. januar 2008 Vi fløy til JFK flyplassen og synes det var helt greit. Ikke så alt for lang vei inn til byen. Jeg ville ha bodd i nærheten av times square jeg da.. der triveds i allefall vi veldig godt. men neste gang vi skal dit trur jeg det heller blir i nærheten av central park pga av knirket. Var veldig fornøyd med hotellet vårt... men det var dyrt da.. ca 3000kr natta Ellers så har du jo mange billigere hoteller rundt der. Venninen min bodde på Pennsylvenia (trur jeg det het...) like ved marycs. et helt greit hotelt.. digert og minnet litt om ondskapens hotell da men ganske lik gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #104 Del Skrevet 8. januar 2008 Gikk meg en tur til helsestasjonen i stad og veide knirket. 4750 viste vekta nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. januar 2008 #105 Del Skrevet 8. januar 2008 Godt nytt år, Pasha, håper 2008 bringer tonnevis av glede til den lille familien din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. januar 2008 #106 Del Skrevet 8. januar 2008 Snart 5 kilo jo!! Så flott da! Det går riktig vei Viktigste er at hun følger sin egen kurve uansett, ikke hva hun veier i forhold til andre på sin egen alder! Jeg er kjempespent på tallrekka på 4 mnds kontrollen på torsdag! Like spennende hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #107 Del Skrevet 9. januar 2008 Følger fint sin egen kurve ja og er man født liten så er det jo vansklig å bli sånn kjempestor sånn veldig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #108 Del Skrevet 16. januar 2008 i dag har vi vært på 3mnds kontroll (som for våres del ble 3,5mnd da) og fått vaksine. det var ikke noe moro Så nå ligger knirket og sover på pappan sin.. Ellers var målene 4910gram og 60,5 cm og ellers stod alt annet bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 16. januar 2008 #109 Del Skrevet 16. januar 2008 Tatt igjen gullet vårt i lengden, ser jeg Lang og slank! Gutten vår ser ut som Michelinmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #110 Del Skrevet 16. januar 2008 lang og slank ja.. vel egentlig ikke så lang.. lå vel på den nest nederste kurven på det skjemaet.. men betydlig lenger enn ved fødsel ja. og ser jo veldig lang ut. Hvor lang var gutten deres ved fødel forresten? Her var vi 49 cm.. (så for å være født 4 uker for tidlig var jo det langt i grunn). og noe Michelinbaby får jeg vel neppe på en stund trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 16. januar 2008 #111 Del Skrevet 16. januar 2008 Han var bare 48 cm når han ble født. Kom dagen før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #112 Del Skrevet 16. januar 2008 da har han jo vokst ganske greit da (var han ikke 58 cm nå?). Trur gjennomsnittet er ca 1cm i uka de første 3mnd.. selv om de plutslig begynner å se veldig lange ut når de strekker seg ut og ikke ligger sammenkrøket hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 16. januar 2008 #113 Del Skrevet 16. januar 2008 58,5 nå ja, så han har vokst godt, litt stagnering de siste ukene da. Han vokste jo 9 cm i løpet av de første 5,5 ukene, og det var veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. januar 2008 #114 Del Skrevet 16. januar 2008 Her hadde vi vokst 15 cm på drøye 3 mnd... :dåne: Vi ser virkelig at han har blitt lang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. januar 2008 #115 Del Skrevet 16. januar 2008 Vår vokste 10 cm de første 7 ukene, og jeg håper det stagnerer litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #116 Del Skrevet 17. januar 2008 Det var jo litt av en vekst på gutta deres. Godt at det stengerer etterhvert ja.hvis ikke hadde vi jo endt opp med sikkelige lange barn. Ser godt at de har blitt lengere ja. Noe av grunnen er vel også at nå har de jo begynt å strekke seg litt mer ut. og da blir det jo mye lenger med engang. Første gang vi var på barseltreff så var jo den yngste babyen ca 1mnd, mens min var 2mnd og selv om de veide omtrent like mye (skilte ca 100gram) så, så jo knirket mye større ut, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. januar 2008 #117 Del Skrevet 25. januar 2008 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #118 Del Skrevet 25. januar 2008 lenge siden jeg har vært her ser jeg. Men vi storkoser oss vi. I morgen er det babysvømming for første gang og vi ser frem til det. Knirket elsker vann og blir dødlig fornærmet hver gang vi er ferdig med å bade Og elles har jeg tenkt å prøve å komme meg på babysang en dag. Er sånn "drop-in" på det her en gang i uka. Greit å slippe å måtte melde seg på noe og "måtte" gå på det. Barnehageplass har vi også søkt Søkt fra 1august.. men skal vel ikke begynne før 1okt/1nov... men må bare sikre plassen.. så får vi heller bare betale for de ekstra mnd. Gruer meg til det... men må tilbake i jobb etterhvert vel.. og de har jo godt av å være sammens med andre barn (og voksene) også.. ikke bare gå hjemme med oss... (prøver å være fornuftig ) Snart er det tid for 4mnds kontroll også. En felleskontroll denne gangen.Rart at den er såpass tidlig.. de yngste på gruppa mi har jo knapt blitt 3mnd da.. men passer godt for meg da.. knriker har jo akkrautt blitt 4mnd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. januar 2008 #119 Del Skrevet 26. januar 2008 Vi skal også på babysvømmimg etterhvert. er vel den eneste aktiviteten jeg gidder å melde meg på tror jeg, heldigvis er det en god del drop-in tilbud her også Har også søkt barnehageplass, enda nurkeliten skal vel ikke begynne før 1.des, men må sikre plass vi også. Her i kommunen er det plassgaranti, men den gjelder bare ved hovedopptaket God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #120 Del Skrevet 27. januar 2008 Er vel sånn det er her også. Dvs de sier jo at det er full barnehagedekning.. men mange har opplevd at det faktisk ikke er det likevel.. så da bør man søke til hovedoppstart i allefal. Blir litt kjipt å måtte ut med et par tusen for noe man ikke bruker.. men det er jo bedre det enn å ikke få plass i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå