Umuriel Skrevet 20. desember 2007 #81 Del Skrevet 20. desember 2007 Har spist så lite over lang tid, så da kjenner jeg ikke så godt at jeg er sulten. Men nå skal vi snart ha en sen middag her, så da blir det vel bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 20. desember 2007 Kjenner til den,.. jo mindre man spiser jo mindre sulten blir man jo. Så disse dagene har jeg vært flink og "tvingt" meg til å spise. Når jeg lager meg frokost så ordner jeg et par ekstra skiver som jeg setter i kjøleskapet og da er jo lunsjen klar så jeg husker på den og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 20. desember 2007 #83 Del Skrevet 20. desember 2007 Ikke så dumt! *plukker opp tips* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 20. desember 2007 #84 Del Skrevet 20. desember 2007 Ellers er vi litt slemme foreldre i år og gir ikke knirket julegave... setter inn penger på kontoen da (det tenkte vi å gjøre vært år).. har jo svært liten glede av gaver i år og dessuten tenker jeg det blir nok uannsett jeg... Det skal vi også, og oppfordrer familiemedlemmer til å gjøre det samme. Han har jo ikke glede av papiret en gang i år... Hadde heller ikke tenkt på at matvanene skulle ha noe å si for nattesøvnen(unntatt det opplagte, rå løk og bønner/erter liksom)... Skal begynne å følge med jeg. Må si at en ny verden åpenbarte seg da vi gav Minimoyen en narresmokk - da fikk faktisk mamma mulighet til å spise litt på dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #85 Del Skrevet 21. desember 2007 men i natt røyk litt av teorien min..for i natt ville vi nemlig ikke sove. sov først 3 timer.. også våknet vi for mat (da hadde vi gulpet opp masse like for vi sovnet..så kanskje derfor at det ikke ble lenger).. men så startet moroa... brukte 1 time på å sovne.. og deretter sov vi bare i 1 time... da var det en trøtt mamma ja.. la til slutt knirket ved siden av meg i senga og da sov vi 2-3timer. Vi har ikke oppforderet familien til å gjøre det samme da.. trur ikke det hadde blitt så populært nemlig.. men vi har skrevet ønskeliste med fornuftige ting vi trenger (tripptrappstol, reiseseng, klær ++) så forhåpentligvis får vi noe av det. Smokk ja.. det er ikke så populært her det... greit av og til.. men stort sett er mammas eller pappas finger mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. desember 2007 #86 Del Skrevet 21. desember 2007 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. desember 2007 #87 Del Skrevet 22. desember 2007 Innom for å ønske deg en God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2007 #88 Del Skrevet 23. desember 2007 Innom for å ønske deg og familien en riktig god jul!! God fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. desember 2007 #89 Del Skrevet 24. desember 2007 Riktig God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #90 Del Skrevet 24. desember 2007 GOD JUL ALLE SAMMEN Nå koser vi oss hos foreldrene mine. Masse pakker under treet..men halvparten av dem er til knirket bortskjemt allerede for 3 mnds dagen. I kveld blir vi vel 10 stk totalt.. blir nok koslig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 25. desember 2007 Og da var julaften over for denne gangen. hadde en fin kveld. Knirket sov seg heldgivs gjennom middagen og våknet til pakkeutdelingen. Var masse masse pakker.. og haugen til oss tre var diiiger. Lille knirket fikk blant annet enn tripptrapp stol av foreldrene mine. En stundt til den kan brukes.. men det var noe vi hadde ønsket oss Ellers fikk vi masse klær, et par smykker og noen leker. Også jeg og mannen fikk masse av det vi hadde ønsket oss Nå er knirket ganske sliten. Har for det meste sovet i dag.. men ligger på gulvet og prater litt med oss nå Tre dager med aktiviteter tar på en liten kropp det.. og en stor kropp også. Har blitt forskjølet... merket det natt til julaften. ikke moro det. mannen min har jo vært syk i nesten 1uke..så han har nok smittet meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. desember 2007 #92 Del Skrevet 28. desember 2007 Innom og oppdaterer meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. desember 2007 #93 Del Skrevet 28. desember 2007 Tripp Trapp stoler er geniale! Vi fikk en til jul i fjor av min tante og onkel! Den var til adoptivbarnet vi da planla å hente hjem... men sånn gikk det jo ikke! Iallefall ikke i første omgang! Gleder meg til å ta stolen i bruk!! Høres ut som dere har hatt en kjempefin jul dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #94 Del Skrevet 29. desember 2007 Blir morsomt å ta i bruk stolen ja. Selv om det er nok noen mnd til det da. Vuderer også om vi skal kjøpe den plastikkstolen fra ikea etterhvert.. den med plastbord. Sikkert litt smart å ha når de skal spise selv etterhvert.. får se hva vi gjør. Den stolen koster i allefall ikke mange pengene. De siste dagene har knirket vært litt syk. På torsdag sov vi hele dagen (var nok sliten etter jula ja),,, samt at vi har vært litt tett i nesa vår stakkars. Har heldigivs ikke hatt feber da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. desember 2007 #95 Del Skrevet 29. desember 2007 Den ikeastolen har vi også tenkt på...den virker genial mht renhold når disse småenglene våre begynner å spise selv! De koster jo omtrent ingenting heller..en drøy hundrings eller no'!!! Ikke greit å være liten og syk nei...morsmelk funker genialt for tette neser btw, men det har du helt sikkert hørt ørten ganger før! Synes det var fælt når lillegutt hadde så høy feber etter vaksinene...men det gikk fort over, og det er vel bare å venne seg til det jo før jo heller..små barn er vel relativt ofte syke..søvn og feber er jo effektive bekjempere av sykdom, så noe godt fører det jo også med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 29. desember 2007 Har ikke prøvd med morsmelk enda.. (mannen var litt skeptisk til det nemlig).. men prøvde med saltvannsdråper og det var alt annet en populært ja. Sover mye i dag også. er nok sliten stakkar.. men så lenge vi sover til natta også så er jeg ikke så nøye på dagsovingen. er jo dager de trenger mer søvn enn ellers... (og i dag sov vi til halv 12! etter matingen ved 8 tiden la vi oss i senga sammen (men knirket på magen min) og så sov vi nesten sammenhengende til halv 12! det var litt deilig i grunn). gruer meg til vaksinene og evt feber men vaksinene er jo bedre enn alternativet da. Skal ikke før i midten av jan vi da.. Ikea stolen må være genial med tanke på renhold ja. så trur nesten det må bli en sånn en også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 30. desember 2007 #97 Del Skrevet 30. desember 2007 God jul Hvordan har den første julen vært? Ble det mange pakker under treet i år? Godt nyttår også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 31. desember 2007 #98 Del Skrevet 31. desember 2007 Riktig godt nyttår til deg g dine Pasha! :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 1. januar 2008 Hadde en veldig fin jul ja revenka. og med masse pakker under treet. Mest til knirket selvsagt Med untatak av bittelillejulaften og tom 2dag jul har vi bare vært hjemme i julen. Deilig det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 2. januar 2008 #100 Del Skrevet 2. januar 2008 Regner med at det er masse pakker til bebisen ja Du? har du noen hotellanbefalinger eller strøk hvor vi kan se etter hotell i NY? Vi planlegger en tur dit i mai. Hvilken flyplass er det best å fly til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå