Gå til innhold

underlivsproblemer

Fremhevede innlegg

Skrevet

For 2 uker siden gikk jeg til legen pga jeg synes det føltes noe ømt å ha sex. Hun fant ikke noe galt med meg, men påpekte at jeg hadde en god del utflod. Fikk beskjed om noe sånn gelé, multigyn acti... et eller annet som jeg skulle ta hver kveld fremover. fikk også beskjed om å ikke bruke canesten siden jeg ikke hadde sopp.

1 uke senere hadde jeg sex igjen, og det svei ganske bra på slutten. etter samleie gikk jeg på do og det brant som faen. :( helt siden vi hadde sex har jeg klødd og klødd der nede, jeg klødde meg til blods i går. nå tok jeg en full gynekologisk undersøkelse for 2 uker siden der hun ikke fant noe galt. jeg har kun hatt sex 1 gang siden det, med min faste partner. altså er det ingen kjønnssykdom:)

men hva skjer nå?? kan det være noe annet enn sopp som klør så sinnsykt, som brenner og svir? har masse utflod, litt tjukk gul utflod som det lukter sterk muselukt av. er liksom hele tiden fuktig der nede...

pinlig dette altså. jeg lurer på om jeg skal ta den geleen igjen da, eller om jeg skal prøve canesten. er det andre muligheter den kan være??

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest---
Skrevet

hei!!

Jeg har det på nesten akkurat samme måte som deg. Har en stund tenkt å forklare det her men ikkje fått til å formulert meg riktig, så leste jeg ditt innlegg og det var akkurat som meg. Bortsett fra at jeg ikke har hatt GU da, og ikke kontaktet lege ennå.

Jeg har brukt litt canesten og en intimkrem som skal beskytte og roe ned og det har hjelpt litt. Men kan liksom ikke gå å vaske og smøre meg mange ganger om dagen heller liksom.

Hjelp oss med gode råd :)

Skrevet

dette er jo helt typiske symptomer på sopp.. rart! håper du finner ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...