Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var og tok solarium igår for å bedre min vinterbleke hud. Det jeg merket når jeg kledde på meg igjen var at jeg ryggen, spesielt nedre del, var full av hvite "prikker" i varierende størrelse. Dette hadde jeg også under brystene. Noen som aner hva dette kommer av? Disse har bedret seg idag, men vises fortsatt. Noen som har aning hva dette kommer av? Kan dette være sopp? Det ser forferdelig stygt ut, noen som vet hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende det er små milier som har kommet der. Kommer det talg ut av dem når du klemmer forsiktig?

Jeg er en av dem som gjerne blir litt småsvett og klam av solarium og da tettes porene mine lett og jeg får hvite hudormer.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kanskje det bare er soleksem du har fått, små vassfyllte hvite prikker. Jeg har det ofte om sommeren. De går som regel veldig fort vekk ved bruk av fuktighetskrem regelmessig. Elisabeth arden Honey drops er min favoritt, Den fjernet ivertfall mine! Og jeg bruker den til å fjerne nuppehud på armer or rumpe, funker kjempebra. Kanskje du skal prøve den?

Skrevet

Nei, det er ikke noe slikt. Det kommer innenfra på en måte. Ser litt likt ut som pigmentflekker, mange små flekker på 1-2 cm i diameter, som kanskje er 50 i antallet. Men det er likevel ikke pigmentflekker i og med at de er hvite. Noen andre forslag?

Skrevet

Hva med pigmentLØSE flekker? Enten midlertidige flekker eller faktisk pigmentsykdommen vitiligo? (Fint om du googler den hvis du trenger mer info - jeg vet ikke stort mer enn at det er en pigmentsykdom...)

Skrevet

Det høres veldig ut som sopp ja. Google Pityriasis Versicolor, så kan du lese mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...