Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #1 Skrevet 4. april 2002 Hvordan i huleste får jeg fjernet disse?? De dukker opp etter at jeg søkte på "erotic stories" på AltaVista. De bare popper opp hele tiden, og er vanskelig å lukke. Bare mens jeg skrev dette innlegget har jeg måttet ta bort 4 stykker.... Ahrg! Hvordan stopper jeg det?12
Gjest Pus Skrevet 4. april 2002 #2 Skrevet 4. april 2002 Du trykker Alt pluss F4 for å lukke et vindu som er oppe. Er viduet minimert kan du høyre klikke på det og velge close fra menyen som da kommer opp.
Lille Skrevet 4. april 2002 #3 Skrevet 4. april 2002 Jeg vet at det finnes et program som skal hindre disse pop-upene, men jeg husker dessverre ikke hva det heter... Kanskje du finner det hvis du søker på noe sånt?12
Gjest Lea Skrevet 4. april 2002 #4 Skrevet 4. april 2002 Det programmet som fjernet pop-ups (Pop-up-killer?) er "nedlagt"! Kom bare 2 dager for seint til den siden der man kunne laste det ned. Men det finnes kanskje noen som kan skaffe det (som allerede har programmet).
Gjest Lottemor Skrevet 4. april 2002 #5 Skrevet 4. april 2002 Ving jeg kan sende poppup killeren til deg på mail hvist du vill.... klem fra 12
Gjest Lottemor Skrevet 4. april 2002 #6 Skrevet 4. april 2002 http://www.panicware.com/ Fant denne siden tror du finner popupkiller hær.... Klem fra 12
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 😞 Jeg savner AltaVista. Det var bedre tider den gang. Anonymkode: 82576...498 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå