Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har noen veldig ekle drømmer. I Flere netter har jeg hat erotiske drømmer hvor jeg har sex med mamma. Hvordan skal jeg få det til å stoppe. Jeg vil ikke ha slike drømmer

Finnes det noe som kan gjøre at det tar slutt

Videoannonse
Annonse
Gjest white_tennis_socks
Skrevet

«Noen ekle drømmer»...?

Er du ikke glad i dama di da, eller?

Trodde det var bare fint å ha slike drømmer jeg?

Skrevet

Det står "mamma" da, ikke "dama mi".

Leste en gang om det å drømme om å ha sex med et nært familiemedlem, og det betydde heldigvis noe helt annet enn at det var det man ville i virkeligheten. Husker ikke eksakt hva det betydde, men det er sikkert noen her som har peiling på drømmetydning?

Skjønner det er fryktelig ekkelt, men det går nok over etterhvert :) Kanskje du kan prøve å lese om noe helt annet før du legger deg, bare for å kanskje få andre "drømmeimpulser"?

Skrevet
Jeg har noen veldig ekle drømmer. I Flere netter har jeg hat erotiske drømmer hvor jeg har sex med mamma. Hvordan skal jeg få det til å stoppe. Jeg vil ikke ha slike drømmer

Finnes det noe som kan gjøre at det tar slutt

Wææ... stakkars deg :(

Jeg har ingen råd til deg, men vil bare utrykke sympati... uff uff, DET er en dårlig start på dagen, det..

Skrevet

Dess mer du tenker på det, og dess mer du forsøker å ikke drømme om dette vil du drømme mer. Du må akseptere at drømmer gjør som de vil, og ikke betyr noe som helst. De er bare elektriske ladninger i hjernen din som du ikke kan styre.

Ja det er ekkelt, (har hatt det flere ganger selv) men det er ikke skadelig og om du klarer å akseptere det vil det gå vekk av seg selv. Drømmer har ingen betydning ( uansettt hva andre vil ha oss til å ro, de som tror dette tror sikkert på horoskop også) Drømmene tar tanker vi har hatt i hodet i løpet av den siste tia og rører alt sammen til ei fin suppe. Kanskje har du tenkt på sex i det siste, kanskje har du vært hjemme hos mamma på besøk, kanskje har du tenkt en del på mamma i det siste, etc ogs å blander hodet ditt disse tingene sammen i en og samme drøm.

Dess mer du tenker på dette, dess mer har du det aktivt i tankene dine slik at hjernen din lettere kan bruke det til drømmer også neste natt. Slapp av, det er helt normalt, og går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...