Gjest Gjest_redd_* Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Når avføringen er kjempelys og beige/gul, ja, hva er det liksom symptom på Jeg skal til legen i morgen, men jeg kjenner at jeg kunne godt tenkt meg å høre om noen andre hadde opplevd det samme noen gang.
Sans Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ikke akkurat det samme. Men merkelig avføring? Been there! For min del var det pga matintoleranser. Det er mange ting som kan sees på avføring, men jeg gidder ikke spekulere i det - for da blir du stressa, sannsynligvis for ingenting. Legen finner ut av det.
almm Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 avfarget avføring kan tyde på lever, galleproblemer, kan og være(hvis jeg ikke husker feil) cøliki, ikke stava riktig... billrubin er stoffet som gir farge til urin og avføring.... bra du skal til legen
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Gallestein eller galleblærekonkrementer. Ofte ikke farlig, men det kan gjøre vondt hvis du får gallesteinsanfall. Har du hatt vondt under høyre ribbeinsbue? Spesielt etter inntak av fettrik mat?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå