Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Etter mitt første svangerskap for en del år siden hadde jeg en del hemorroider i rompa. De forsvant av seg selv etter en stund, men jeg har fremdeles "posene" etter dem rundt endetarmsåpningen og det plager meg skikkelig! Trodde jo at hele skiten kom til å forsvinne etter en stund, men det ser ikke sånn ut, gitt. Er eneste utveien operasjon? For det tør jeg ikke! Må jeg bare gå rundt med dette resten av livet da? Er operasjn dyrt forresten? Og hvordan gjør de det? Er det noen andre måter å bli kvitt dette på? :gråte:
Gjest rompa mi Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Etter mitt første svangerskap for en del år siden hadde jeg en del hemorroider i rompa. De forsvant av seg selv etter en stund, men jeg har fremdeles "posene" etter dem rundt endetarmsåpningen og det plager meg skikkelig! Trodde jo at hele skiten kom til å forsvinne etter en stund, men det ser ikke sånn ut, gitt. Er eneste utveien operasjon? For det tør jeg ikke! Må jeg bare gå rundt med dette resten av livet da? Er operasjn dyrt forresten? Og hvordan gjør de det? Er det noen andre måter å bli kvitt dette på? :gråte: Jeg gikk til fastlegen min og fikk etterhvert en time hos det lokale sykehuset for å få operert den vekk. Det var ikke vondt i det hele tatt, fikk narkose. Det verste var egentlig å komme inn på sykehuset åtte om morgenen, fastende og ikke ble operert før kl. 15, jeg holdt på å sulte ihjel. Det kostet meg kun egenandelen hos legen. Det tok heller ikke lang tid før jeg fikk time. Jeg reiste hjem igjen samme dag. Jeg fikk også mine hemorroider i forbindelse med første fødsel, det ga seg etter hvert men ble så verre og verre. Og jeg følte aldri at jeg fikk gjort meg ren nok etter å ha vært på wc, pga. de posene. Og g-streng var bare å glemme. Nei, det var absolutt verdt å fjerne det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå