Aurela Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #41 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hos svigers er det utelukkende Lipton Yellow Label som serveres, men de merker ikke forskjell på tesorter - alle drikkes som sukkervann Før var også teen min litt som sukkervann, men ikke nå lenger..! Nå er jeg en voksen pike og drikker teen min helt "ren". (Jada, voksene kan få lov til å bruke suketter og slikt da:P). Er det noen som har smakt Liptons pyramideteer med fruktsmaker?? Har prøvd Forest Fruit, og den var ganske god, og er litt nyskjerring Lipton Citrus Pyramide, noen som har prøvd den?? Legger ved en link jeg: http://www.lipton.no/Lipton-NO/no-2006/lip...it_pyramid.html . Edit: "Pyramide te har lengre og større teblader,større fruktbiter og bær, samt med krydderier og aroma. Teen ligger løst i pyramideposen, og posen gir bedre gjennomstrømning av vann. Resultatet blir en te som smaker like godt som te i løsvekt." -- Tror dere dette stemmer?? Litt skeptisk :klø: Endret 29. oktober 2007 av jente89
Filofaxen Skrevet 4. november 2007 #42 Skrevet 4. november 2007 Jeg liker godt green tea lemon, tror det er twinings.
Ugla Skrevet 6. november 2007 #43 Skrevet 6. november 2007 Er det noen som har smakt Liptons pyramideteer med fruktsmaker?? Har prøvd Forest Fruit, og den var ganske god, og er litt nyskjerring Lipton Citrus Pyramide, noen som har prøvd den?? Fortiden drikker jeg bare "Tropical Fruits" pyramidete. Den synes jeg er meget god.
Gjest nextlife Skrevet 6. november 2007 #44 Skrevet 6. november 2007 Yogi tea sine kanelte og lakriste. Mmmm, deilige. Og,- aldri sukker i teen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå