Imogen Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Jeg har en polypp i livmorhalsen (tror jeg det var) som har skapt mye trøbbel i form av ubehag og blødninger. Gynekologen forøkte å fjerne så mye som mulig, men det sitter fortsatt en del igjen. Pga lokalisasjonen av polyppen ville hun ikke fortsette, det var fare for stor blødning og ville rett og slett være altfor vondt uten narkose. Nå har jeg fått innkallelse til sykehuset for å fjerne resten. Det er poliklinisk, så jeg er hjemme igjen samme dag. Det jeg lurer på er om noen har vært med på dette tidligere? Tenker mest på formen etterpå, om jeg må regne med å være redusert, og evt hvor lenge? Etter at gynekologen hadde forsøkt å fjerne den var jeg ganske tufs resten av dagen, og blødde mye også neste dag, men det var riktignok uten bedøvelse. Forstod på henne at det som regel var veldig enkelt og smertefritt å fjerne polypper, men pga hvor denne satt hos meg, ble det mye mer komplisert.. Noen som har erfaringer? Endret 25. oktober 2007 av FallOutGirl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå