Siam Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan finne tøffe, moderne gjøkur? Jeg så et i et interiørblad i sjokkrosa en gang, og det kan jeg ikke glemme....
Gjest Gjest_Kalle_* Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Dette lurer jeg på også. Så et tøft hvitt i går på maxbo (det var bare en dekorasjon og de visste ikke hvor det var fra..) Noen som vet nå?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Bolia har, vet at Kremmerhuset har hatt, men usikker på om de fremdeles har. (syntes moderne gjøkur var artig og kult de første gangene jeg så det, men så plutselig selges de "over alt" og da er det bare ikke gøy lenger. Forundrer meg ikke om de snart har de til 198,- på Bohus og Living, og da kan det bare være for min del.)
Fibula Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Kvist har gjøkur. Tydeligvis i flere farger også.
Gjest Gjest_Kalle_* Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Takk Fibula. Hadde akkurat funnet frem til Kvist og der var akkurat det jeg ville ha! (Jeg ønsker meg ikke gjøkur fordi det er tøft, men fordi jeg synes det er tøft. )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå