Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hei, Jeg har siden mandag hatt svake type menssmerter på venstre side. De var litt sånn stikkete først. De har kommet og gått, og nå har den bredt seg litt mot midten, og er mer sånn svake menssmeter. Jeg venter egentlig mens i disse dager ( i morgen eller noe) men jeg har aldri opplevd noe lignende. Har aldri opplevd å føle menssmerter så mange dager i forveien. Jeg har hatt mens i 25 år snart. Hvis man har fått cyster, vil man kjenne det? Er litt nervøs for nettopp dette, da jeg går på minipillen Conludag, som kan ha cyster som bivirkning. Noen andre teorier, eller er det faktisk mensen som kommer? Fint hvis noen kan svare meg. Ellers får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet å se om det vedvarer et par dager og ennå ikke fått mens. Så får jeg vel ta meg en tur til legen eller noe?
Rainbow Brite Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg kan vel egentlig ikke gi deg noe godt svar, men jeg har det som regel sånn. Innbiller meg at det er "gørret" som løsriver seg og beveger seg langs egglederen, før det renner ut i livmoren og ut av kroppen, hvis du skjønner hva jeg mener? På den andre siden har jeg alltid hatt det sånn! Vondt og ubehagelig er det, så her kommer en stor Hvis du er urolig, kan du jo ta en tlf til legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå