Gjest Magnus Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Finnes det en eneste j**** halloween butikk med ekte masker? Med en gang jeg søker på engelske sider finner jeg tusenvis av sider med realistiske, blodige masker i latex, men jeg trenger noe før om 7 dager (halloween) for å skremme livet av folk med å dra av den falske maska og ha en realistisk under Som sagt.. Utenlandske sider har slike masker, men norske sider har bare sånne Toys R Us og ekstra leker "kostymer" av drakula og prinsesser! Vet du om en norsk butikk med sånne kule masker? ;P Magnus
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Ligger en i oslo som hvertfall er ganske bra på kostymer og tilbehør, makser er jeg usikker på, men husker ikke navnet akkurat nå.. Vet bare at den ligger nesten ved egertorget..
Saeria Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Er det standard du tenker på? Nå bor ikke jeg i Oslo, men den ligger visst i nærheten av Stortinget. Anyway. Du finner adresseopplysninger på hjemmesiden deres: http://www.festmagasinet.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå