Gla'jenta Skrevet 11. april 2003 #21 Skrevet 11. april 2003 Jeg bryr meg ikke om hvem som vinner. Det eneste som teller er at HENRIETTE Deler av innlegget er slettet. Hets av personer er ikke tillatt. Orakel - moderator
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #22 Skrevet 11. april 2003 Jeg tror ikke Henriette vinner uansett, for hun er vel ganske så upopulær både inne i huset og utenfor. Noen som hørte hva Thor sa i natt eller? Det siste året hadde han hatt sex med 18 jenter som var forlova og 4 damer som var gift. ( Han og kameraten holdt nemlig skjema over damer de lå med!!!) Alle norske damer var utro, og man kunne ikke stole på de i det heletatt. Så hvis han skulle gifte seg, måtte det bli med ei utenlandsk ei. Nei huff, få han ut'a! :blunke:
Madison Skrevet 11. april 2003 #23 Skrevet 11. april 2003 Større dust å få inn i huset skulle de nok lett lenge etter han var for pokker ikke så kjekk heller :-?
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #24 Skrevet 11. april 2003 Hmm, skal tro om det er Waco som har tredd inn i huset? ("kan ikke stole på norske damer..") Han må jo bare være en stor spøk denne Thor?? Kan lure på hvor de får tak i de??!!
Fat Sally Lee Skrevet 11. april 2003 #25 Skrevet 11. april 2003 Helt enig i det AngelEyes skriver. Måtte noen stemme ut den mannen! Jeg tror ikke helt på det Thor sier om sine sexpartnere. Det finnes da vel ikke SÅ mange kvinner her i landet som er villig til å sette forholdet sitt på spill for en mann som han...? Eller?
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #26 Skrevet 11. april 2003 Jeg heller tror ikke noe på de skrønene han kommer med.. Håper da virkelig ikke at så mange damer ofrer forholdene sine for en tulling som han nei..SÅ sjarmerende og kjekk som han skal ha seg til å være, er han ihvertfall ikke
Kosejente Skrevet 12. april 2003 #27 Skrevet 12. april 2003 Har lenge hatt Morten som favoritt...og har håpet at han etter hvert ville gjøre noe mer av seg....men det har han ikke gjort....det er sant som en av de andre deltagerne sa ved nomineringen....han bidrar lite, snakker når han blir tilsnakket og ellers nesten ingenting, han sier ikke meningene sine, diskuterer ikke...har kun en gang sagt ifra skikkelig.... .....og at han vil ha seg et "ligg" med ei som tydeligvis har utviklet følelser for ham...taler heller ikke til hans fordel... :-? Pr. nå er nok mine "favoritter"/vinnerkandidater Rune, han er morsom, snill, hjelpsom, ivaretakende og en humørspreder .......og kanskje Eva Lill....likte henne ikke i begynnelsen...men hun er blitt mer sympatisk etter hvert... Denne "massehetsen" mot Henriette forstår jeg ikke... :-? Therese synes jeg er blitt direkte usympatisk... :evil: Halvor liker jeg faktisk...selv om han har sine sider som er veldig sære.... Stina bidrar ikke med noenting.....finnes ikke interessant.... :-? Thor er et kapittel for seg selv....større idiot skal man lete lenge etter...går nok ut ved neste nominering....
Gjest Diva Skrevet 12. april 2003 #28 Skrevet 12. april 2003 Uffe, noe så tragisk. Denne nykomlingen høster ikke sympati fra meg i allefall.... Kvalm og kvinnefiendtlig oppførsel. Vi får se hvor mange damer han trekker Looooser..... (husker ikke om jeg har kommet med karakteristikk av disse før....men : ) Henriette bør for guds skyld ikke vinne. Morten er favoritten, med Eva-Lill og Rune som gode andreplasser. De andre har jeg ikke særlig mye til overs for..... Divaen har talt
Barbie Skrevet 12. april 2003 #29 Skrevet 12. april 2003 Jeg håper at Eva-Lill eller Morten vinner. Henriette eller Thor må IKKE vinne! Patetiske mennesker....... Hvor i all verden fant de denne Thor hen......? Fy flate for en guffen fyr! Ismen
Madison Skrevet 14. april 2003 #30 Skrevet 14. april 2003 ehhhh...jeg så på idag... Morten viser seg fra en ganske annen side vil jeg si.. fa** til drittsekk da.. hadde jeg ikke trodd men. Er noe i det at man ikke kan stole på førsteinntrykk.. tenker på det han sa om Stina og det.. han vet hun har følelser for han.. :evil: :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #31 Skrevet 14. april 2003 Enig med deg Madison. Morten er ikke min favoritt lengre heller. Får tro det er Eva Lill som vinner. Rune er også ganske ålreit blitt, likte han ikke i begynnelsen, men. Dessuten har han jo nesten like fint navn som meg.. Syns ikke Halvor er så ille lengre heller..
Madison Skrevet 14. april 2003 #32 Skrevet 14. april 2003 Eva Lill liker jeg, det jeg har sett ihvertfall :D Henriette har jeg ikke merka så mye til, på noen måte. (ikke fulgt med så mye) Halvor er slitsom, men ellers ok.. Stina er helt ok. Rune virker alright. therese er en banrslig drittunge. Morten har som sagt vist deg å være en skikkelig dust.. selv om thor er den størte glemt noen?
Pearl Skrevet 15. april 2003 #34 Skrevet 15. april 2003 Jeg var så vidt innom BB, mens det var pause i Akutten igår og jeg ble mildt sagt sjokket over Morten. :x Jeg trodde han var en sympatisk og grei mann, men han viser seg som beregnende og ondskapsfull. Det som han og Therese satt og planla igår om sexen med Stina, var rett og slett ondskapsfullt. Få ham ut før han får gjort noen så vondt. :evil: Håper at noen gjennomskuer ham, eller at psyko Therese tar til vett og advarer Stina. Det går ikke ann. BB kan ikke tillate at slike ting skjer, dette er jo helt grovt.
Gjest ButtHead Skrevet 15. april 2003 #35 Skrevet 15. april 2003 Det virker som om Therese girer opp Morten og får han til å bli enda mer ondskapsfull. Uff..
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #36 Skrevet 15. april 2003 Men så er ikke Therese særlig positiv, imøtekommende og hyggelig heller da. Hun "gosser seg" så fort noen andre må lide litt..
Jusy me Skrevet 15. april 2003 #37 Skrevet 15. april 2003 Jeg har Eva-Lill som favoritt. Hun virker som en grei og blid person. Til nu ihvertfall.. :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå