Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #1 Skrevet 8. april 2003 Har du noen favoritt i BB? Noen du håper vinner? Jeg heier på Eva Lill og Morten. Eva Lill fordi hun er blid og morsom, drikker seg kanskje litt veeel full men Dessuten er jeg oppvokst litt lenger opp i dalen fra der hun kommer fra, så det er jo ekstra morsomt.. :D Og Morten virker som en rolig og sympatisk fyr.
Gjest ButtHead Skrevet 10. april 2003 #2 Skrevet 10. april 2003 Jeg er ikke så stor fan av BB, men jeg synes Henrik, Morten eller Eva-Lill bør vinne, jeg vet Henrik er sær, men alikevel skaper han liv i leiren og han holder de andre deltakerene oppe. Therese må ut, ho virker veldig barnslig, på måten ho snakker og opptrer. Ho er det jeg vil kalle en forvokst fjortiss. Men ho er sikkert grei på sin måte :D
Arwen Skrevet 10. april 2003 #3 Skrevet 10. april 2003 Det må bli enten Eva Lill eller Morten ja, liker ingen av de andre noe særlig. Mulig jeg kan strekke meg til Ronny på en tredje plass.
Gjest Mzfire Skrevet 10. april 2003 #5 Skrevet 10. april 2003 Jeg følger heller ikke med på BB så mye, men noe har jeg fått med meg. Og om en gutt skulle vinne, ja da kunne jeg tenkt meg at Morten vant. Om det ble en jente ja da kunne jeg tenkt meg at Eva Lill vant.
Eowyn Skrevet 10. april 2003 #6 Skrevet 10. april 2003 Eva Lill og Morten!! De kommer stadig med noen gullkorn. De gjør heller ikke for mye ut av seg, og det tror jeg de vinner mye på. De andre er jo bare rare
Snehvit Skrevet 10. april 2003 #7 Skrevet 10. april 2003 Favoritten min er nå Ronny det da. Ronny har nettopp forlatt BB-huset!
Snehvit Skrevet 10. april 2003 #9 Skrevet 10. april 2003 For min del synes jeg ikke at det utpeker seg noen tydelige favoritter i år. Ser at mange liker Morten, og kan i grunnen forstå det ettersom han alltid er blid og holder seg unna konflikter. Men jeg synes egentlig at han mangler litt substans, jeg! Han bare jatter med og samtykker i det de andre sier - har liksom ingen egne meninger virker det som! Eva Lill har litt mer ben i nesa, så det skulle ikke forundre meg om hun kommer ganske så langt i konkurransen.
Gjest lmari Skrevet 10. april 2003 #10 Skrevet 10. april 2003 Tror Morten kommer sterkere etterhvert. De som ser mer enn de få klippene en time hver dag, vil se at mannen har stemme også i diskusjonene. Han er bare ikke den som ropes aller høyest... Jeg tror at dersom det blir litt ordnings mellom han og Stina, kan sigdølingen (Morten) risikere å vinne hele greia... Han er altså min favoritt - få ut grapefrukten sier nå jeg, bare....
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #12 Skrevet 10. april 2003 Han har hatt problemer med en infeksjon i kroppen. Noe som startet i tunga, kjeven og skrittet tror jeg, og som nå gav han store plager i resten av kroppen også. Måtte gå med krykker for benet hans hovnet opp, men etter at han hadde gått med krykker en stund, hovnet armen hans opp. Ihvertfall så gav dette han store smerter. Han har fått medisiner og fått legesjekk i huset, men han ble ikke bedre, så jeg skjønner at han forlot huset. Ifølge Minnie/Milla ble han sendt til Bærum sykehus for undersøkelse/innleggelse.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #14 Skrevet 10. april 2003 Han nye som kom inn, Tor, er ihvertfall IKKE min favoritt!! :o
*Lillian* Skrevet 10. april 2003 #15 Skrevet 10. april 2003 Min favoritt er Eva-Lill - egentlig den eneste jeg har sansen for i huset! Holder forresten fortsatt en knapp på Espen fra i fjor, jeg.... Lillian
*Lillian* Skrevet 10. april 2003 #17 Skrevet 10. april 2003 All right! Hva er det??? Hva mener du? Jeg håper ikke du lo av meg?? Det var vel ikke noe galt med det jeg skrev? Eller var det kanskje han nye som kom inn du synes var så morsom?? Lillian :blunke:
Gjest Lea Skrevet 10. april 2003 #18 Skrevet 10. april 2003 Vi postet visst likt vi Lillian! Lo ikke av deg, men parodierte han nye... (Lurer på om Lillian ikke har sett dagens sending..)
Snehvit Skrevet 10. april 2003 #19 Skrevet 10. april 2003 All right! Herlighet, for en type!!! Bare les hva han skriver i profilen sin på nettsidene til Big Brother: Hvis du for én dag skulle være en kjent skuespiller, hvem ville du være - og i hvilken film? Rocco i ”Buttplug 3” Hvis du skulle starte en organisasjon, hvilken sak ville du fremme? ”Mer høne til Stord!” Jeg syns alle damer bør få drikke gratis på alle uteplassene på Stord. La oss si at du bestemmer deg for å arbeide et år i et annet land. Hvilket land ville du dra til og hva ville du jobbe med? Jeg ville dratt til USA for å jobbe ”på baksida” av Los Angeles. Det hadde vært greit å kunne tjene penger på hobbyen sin. Du er på byen. Hvilken sjekkereplikk ville du falle for? Hvilken uimotståelig pick-up-line ville du selv bruke for å fange gullfisken? ”Hei, skal vi ha sex?” Selv ser jeg damene litt an… Dere får se meg i aksjon etter hvert. Hvis du skulle invitert hvem du ville til middag, hvem ville du invitert? Hvorfor? Hva ville du servert? Carmen Electra. Hun skulle fått min ”pølse spesial”. Hvilke tanker tror du vil spinne i hodet ditt idet du forlater Huset? Hvordan tror du tida etter Big Brother vil fortone seg? Jeg tror det blir ennå lettere å sjekke damer. Det blir bare å stå i baren og plukke. Og det er bra, for det hender jeg må hjelpe kompisene mine også. Dine siste ord før du ”forlater verden” - det vil si: Før verden forlater deg: All right – show them your body! Så spørs det da, om han er like tøff "in action" som han er i kjeften...
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #20 Skrevet 10. april 2003 Huff og huff..Den presentasjonen han hadde av seg selv på live showet i kveld var ikke mye bedre.. Tulling! Men som man sier: det er jo de som skryter mest av sex som får minst :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå