Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg lurer på om det er noen av dere som har prøvd "retiderm k" kremen?? Hørt og lest at denne kremen skal fornye huden din... Men jeg er noe skeptisk på nye kremer derfor må jeg forhøre meg eller har dere prøvd en annen krem som "fornyer" huden din?
Gjest Gjest_Sigrid_* Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg ser det er veldig lenge siden du har skrevet dette, men jeg svarer det jeg vet. Har brukt den kremen 2 perioder før. Første var helt fantastisk, andre gangen håpte jeg vel på litt mer mirakler enn en krem kan komme med, men dog den ga gode resultater. Det er nå ca 2 år siden sist jeg brukte den og skal begynne igjen. Bare pass på å bruke den som anbefalt så tror jeg helt sikkert du vil bli fornøyd. Den er dyr men den er for meg gull verdt.
Gjest Kine Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Hei Hvor er RetidermK kremen blitt av? Er den ikke i produksjon lengere? Noen som har forslag til et godt alternativ?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Det lurer jeg også på.. Var fast "bruker" av Retidermk kremen for inntil et år siden, da fantes ikke kremen i salg lengere, hverken på nett, eller i hudpleie salong. Var tvunget prøve andre alternativ, obagi, pca osv, men ingen som kan måle seg med effekten av Retidermk..
Gjest Kine Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Virkelig synd at denne kremen er borte fra markedet. Hjalp meg med akne, tørr hud, pigmentflekker, fet hud osv osv. Kremen var helt fantastisk. Og hjalp mot alle mine hudplager, samtidig som det var et anti- rynke produkt. Håper noen kan hjelpe? Huden min fungerer ikke etter jeg gikk tom for dette produktet
Gjest Tone Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Noen som har et godt alternativ til RetidermK? Var også bruker av kremen, til den ikke lengre finnes på markedet..
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #8 Skrevet 14. august 2017 Trekker opp denne tråden! Savner fortsatt kremen 😊 Anonymkode: 7eb89...e8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå