kopfzerbrechen Skrevet 8. april 2003 #1 Del Skrevet 8. april 2003 Hva defineres som en pen og fin mus? Pen mus Stramme, myke store ytre kjønnslepper som dekker de indre totalt. En "veltrent" mus hvis du skjønner. De indre kjønnsleppene er små nok til at de ikke synes uten at man sprer de ytre med fingrene. Fargen er lyserød, og har ikke mørke flekker. Helt barbert, eller en liten fin frisyre over musa. Hygenisk, ren og velstelt. Smaker godt. Eier ikke lukt. Klitoris synes ikke. Stygg mus Der de indre kjønnsleppene tyter ut og er synlige. Har mørkere områder enn andre steder. Slaskete. Hårete, lukter, og smaker vondt. Små ytre kjønnslepper. Klitoris er kjempestor. Hva synes dere kan karakteriseres som en fin mus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 Denne tråden, samt den om pen/stygg penis, er noe av det kvalmeste jeg har opplevd på KG!! :evil: Fullstendig fjortis og umodent. Herregud, er de laget for å skape komplekser???? Synes problemstillingen er helt irrelevant, håper færrest mulig svarer! L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 8. april 2003 #3 Del Skrevet 8. april 2003 Du må skrive "vond lukt". Så klart lukter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jersey Skrevet 8. april 2003 #4 Del Skrevet 8. april 2003 Ser forsåvidt det sarkastiske i dette innlegget... Men herregud, da mann. Nå skal jeg jammen inn og reagere på den andre tråden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2003 #5 Del Skrevet 8. april 2003 kopfzerbrechen Følte du deg truffet over pen kuktråden? Er d virkelig sådan at du har en stygg hårete halvfeit en???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. april 2003 #6 Del Skrevet 8. april 2003 Hva defineres som en pen og fin mus? Hva synes dere kan karakteriseres som en fin mus? Følte du deg truffet nå hva? ja ja men Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2003 #7 Del Skrevet 8. april 2003 Det skulle ikke mere til....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. april 2003 #8 Del Skrevet 8. april 2003 Hva defineres som en pen og fin mus? Pen mus Stramme, myke store ytre kjønnslepper som dekker de indre totalt. En "veltrent" mus hvis du skjønner. De indre kjønnsleppene er små nok til at de ikke synes uten at man sprer de ytre med fingrene. Fargen er lyserød, og har ikke mørke flekker. Helt barbert, eller en liten fin frisyre over musa. Hygenisk, ren og velstelt. Smaker godt. Eier ikke lukt. Klitoris synes ikke. Stygg mus Der de indre kjønnsleppene tyter ut og er synlige. Har mørkere områder enn andre steder. Slaskete. Hårete, lukter, og smaker vondt. Små ytre kjønnslepper. Klitoris er kjempestor. Hva synes dere kan karakteriseres som en fin mus? Hei du... er det ok at vi forkorter det lange nicket ditt, og bare kaller deg KOP sånn i dagligtale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #9 Del Skrevet 8. april 2003 Stakkars KOP. Åssen i alle dager skal han finne den musa si, uten å måtte drive masse forhåndsarbeid, hvis musa vil ha han da. Slike fine muser pleier å ha en god del å velge mellom, og er som regel allerede opptatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 8. april 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 8. april 2003 Hahaha.. jeg må bare le! JEG sitter her med et breit glis oiver munnen! :hoho: Saken er, jeg føler meg ikke truffet en plass, kjæresten min syns jeg er perfekt og det holder godt nok for meg! Men saken er: ENDA et eksempel på at det er GREIT at KVINNER skriver/snakker om sånt om menn, men når MANNFOLKA gjør det om kvinner så er det fullstendig galt, og det er DEM som er noen pervoer og bastarde i hodet! Innlegget mitt ble skrevet av 70% av sarkasme, og 30% av hevn, for å vise hvor urettferdige dere kan være! Hvis det er rettferdighet i verden, hadde dere respektert at vi menn også kunne kommentere dere kvinner, uten å få dritt mot oss selv om dere gjør akkurat det samme! Moderator kan gjerne slette disse innleggene, men da skal begge inleggene slettes. - Bare min ærlige oppriktige mening, skrevet i hui og hast før jeg drar på kino - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2003 #11 Del Skrevet 8. april 2003 Du er inne på ett diskusjonsforum for kvinner ikke sant? Inne på ølfotball&fitte.com så er d sikkert lov for menn å rake ned på kvinner uten at d blir tatt til motmæle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. april 2003 #12 Del Skrevet 8. april 2003 Ha Ha www.ølfotballogfitte.com Tror den ble opprettet av meg en gang i tiden. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2003 #13 Del Skrevet 8. april 2003 men du la ned siten ganske så hurtig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 8. april 2003 #14 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg er enig i at kritikken bør gå begge veier, hvis du ser på penis-tråden, så er det flere som har reagert på den og. Forøvrig er det viktig som sexysadie sier; dette er et KVINNEFORUM!!! Ha det i bakhodet, det er vårt sted hvor vi kan boltre oss så mye vi vil. Egentlig er menn priveligerte som får adgang, synes jeg, det er nesten som å få lov til å være flue på veggen på en jentekveld/klubbkveld!! L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 8. april 2003 #15 Del Skrevet 8. april 2003 Husker godt da Minnie opprettet www.ølfitteogfotball.com Jeg lo i flere dager!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mere Te Skrevet 8. april 2003 #16 Del Skrevet 8. april 2003 Det var faktisk en MANN (?) som opprettet tråden om "pene peniser" - han spurte oss kvinner hvordan en pen penis ser ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 8. april 2003 #17 Del Skrevet 8. april 2003 Kop: Vær glad for den musen du får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2003 #18 Del Skrevet 8. april 2003 D synes jeg også, d er ikke sikkert han får flere etter denne tråden her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 8. april 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 8. april 2003 Å nei, stakkar meg. :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. april 2003 #20 Del Skrevet 8. april 2003 D synes jeg også' date= d er ikke sikkert han får flere etter denne tråden her... Han må nok ta til takke med slarkete, slappe fødefitter med MASSE hår på Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg