Matty Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Skal ha temafest..... Hva funker bra og hva funker ikke fult saa bra i forhold til tema??????? Alle ideer tas mot med takk!
Wonders Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Det som ikke funker er om det kommer folk som vil være med på festen, men ikke temaet. Veldig dummt. James Bond 007 fest var kult. Gutter med tox og sigar ved pokerbordet, sammen med sine bond-damer. Stålkjeften og dama var der, ja.. voksen fest med eleganse. Det lå rød løper ute, så alle visste hvilken type fest det var. God mat, sjampanje, og fin stemning. Ikke noe bråk og fyll.
Frey Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 * Tiårsfester fungerer ganske greit (20-30tall, 70-tall osv). * "Gangstas'nMolls" hadde vi på uni - tenk mafia og gangstervirksomhet. * På åttitallet var det veldig populært med "bad taste" fester - kle deg så stygt du kan. * "Black'nWhite" er jo en gjenganger Man må bare tenke på at det bør være relativt enkelt å skaffe kostymer som passer inn - og ha en vennekrets som synes slikt er gøy.
Miel Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Alle kler seg slik moten var det året de ble født/da de gikk på ungdomsskolen etc. Spesielt morsomt dersom gjestene spriker godt aldersmessig! Hore/hallikparty er det jo også mange som synes er morsomt, eller togaparty (veldig enkelt, krever bare store, hvite laken).
Mirabella83 Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 En bokstav som tema er gøy, og funker bra: H for eksempel: hare hore hallik hest hippie ...u name it Da jeg var liten hadde jeg "hatteparty" på bursdagen min en gang. Det var ganske gøy. Alle hadde på seg en gøyal hatt og så fikk den beste hatten premie. Hun som vant hadde en ekte og diiiger sombrero husker jeg Men hatteparty fungerer nok best for barn... Nå er det jo også tid for hallowen!? Noen som har erfaring med voksen-halloween feiring? Hvilken dag skal man i så fall feire den? Er det noen regel for det? For man vil jo ta det en lørdag og det er jo ikke lørdag den 31. oktober? Noen som vet?
Aurela Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Hore/hallikparty er det jo også mange som synes er morsomt, eller togaparty (veldig enkelt, krever bare store, hvite laken). Tror ikke jeg ville likt å gå kledd som en hore.. Egentlig heller ikke i et laken heller.. Men det er kanskje bare meg?
wishingitwas Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er så kjip at jeg som regel dropper festen hvis det er temafest. Har vært på noen ultrakule halloween-fester før, med alle skremselseffekter det har gått an å få til For meg er det ikke sånt som gjør festen bra. Men folka. Og folka i halloween-tilfellet var ikke like effektfulle som partypynten. Men herrejesus; digger å være barnslig, bare lei av å kle meg ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå