Gå til innhold

brystløft

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet

Jeg har lyst til å ta brystløftm men er redd for hvordan det vil føles og sees ut etterpå?

Har dere fått mye arr? Tydelige? Hva med følelsen i brystene? Jeg har veldig følsomme bryster, mye sexuell glede ved berøring. Vil det bli andrerledes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner til et par som har gjort det og de har fått fine bryster etterpå. Arrene har bleknet pent og de har ikke opplevd veldig redusert følsomhet.

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet

Jeg tok det for snart et år siden. I begynnelsen mistet jeg følelsen i brystene og ønsket ikke berøring av de uansett. Men nå har jeg all følelse tilbake.

De er ikke blitt perfekte. Arrene ses godt, men jeg legger egentlig ikke så mye merke til de lengre når jeg ser meg i speilet. I begynnelsen var jeg veldig opptatt av at de var operert ulikt, altså brystvortene sitter forskjellig og er ikke like i formen. Men det tenker jeg heller ikke noe særlig over lengre.

Fra å se helt for jævlig ut, ser de nå helt greie ut. Jeg kan vise meg naken for kjæresten min, de ser grei ut i bh`n og jeg kan gå i topp uten bh under og generellt gå uten bh uten at det er ubehagelig.

Du vil kanskje få andre erfaringer hvis du velger å gjøre det, men spør masse underveis, finn en kirurg du føler deg komfortabel med og om du klarer så forsøk å vær realistisk med dine forventninger.

Jeg for min del angrer ikke.

Lykke til :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...