Gå til innhold

Deborahs hule


Gjest Deborah

Anbefalte innlegg

Gjest Deborah

Jeg har vært registrert bruker her inne ved en tidligere anledning og etter at en av venninnene mine har begynt å benytte seg av forumet så jeg mitt snitt til å komme tilbake.

Denne dagboken kommer nok til å handle om litt av hvert, men jeg setter pris på at folk legger igjen et spor etter seg.

God lesing, da, dere! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Deborah

I dag har jeg vært på skolen, skrevet oppgave og disket opp middag til min kjære. Han har kommet hele veien fra Stavanger og da fortjener han litt ekstra oppmerksomhet. Dessverre dro han så altfor fort igjen. Han har vært i Oslo noen dager for å observere sin far handle frem en avtale. De har vært her i to dager og mye av tiden har han bodd hos meg.

Venninnen som bor her sammen med meg dro ut sammen med en gutt for noen timer siden. Hun har vært hjemme i noen uker nå og det har vært godt med litt tid for seg selv. Det har også passet meget godt fordi min kjære har kunnet overnatte uten at vi har behøvd å bekymre oss for hva hun måtte tenke.

Jeg ser frem til at forloveden flytter inn i leiligheten sammen med meg. Min venninne flytter ut for godt i mai, og han har planer om å bygge på med økonomi.

For tiden studerer han petroliumsteknologi, men han skal bygge på med noen år økonomi mtp. at han sikter seg inn på en lederstilling i oljebransjen.

Selv studerer jeg rettvitenskap på andre året og stortrives med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deborah

For en dag.

Jeg har trenet i fem timer og lest fag de resterende. Nå er det helg og jeg skal trene + shoppe.

Min venninne som jeg også deler leilighet med har som vanlig mange planer for helgen. Jobb, date, trening og noe jeg ikke husker. Etter at hun fikk kjæreste har jeg nesten ikke sett henne. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
:vinke: innom og titter litt jeg!

men her var det stille for tiden..

Det har ikke blitt så meget med dagbokskriving, dessverre. Men du må gjerne ta en titt på bryllupsdagboken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg stelt neglene, vært hos frisøren og spist lunsj sammen med min forlovede. Han tok meg med på en koselig restaurant og spanderte lunsjbuffet, dessert og to glass vin. Senere på dagen gikk vi rundt i handlegaten, så på julegaver til hans foreldre og søstre mens vi diskuterte bryllupet til en venninne. Hun skal gifte seg på Bjorli neste helg, og det blir nok, om jeg kjenner henne riktig, en meget spesiell dag.

Min forlovede har kjøpt et nydelig serveringsfat, samt et sett sølvskjeer i gave fra oss. Det håper jeg slår an. :)

Etter jeg kom hjem til leiligheten har jeg lagt i sofaen, spist sjokolade og snakket med min venninne. Vi vurderer å invitere et par venninner på salat, biffsuppe og rødvin i kveld, men vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...